Sjekk ut dette om du ikke har bunad!

Reklame | Nelly

Hvert eneste år på denne tiden sliter jeg like mye. Jeg sliter med å finne ut av hva jeg skal ha på meg på 17. mai! Jeg er en av de som ikke har bunad og er nødt til å finne en ny kjole å ha på meg hvert år. Det er så vanskelig fordi det er så mye man må tenke på. Hvordan blir været, kjolen kan ikke være for kort siden det er nasjonaldagen, alt av tilbehør må passe, jeg må ikke begynne å fryse, passer kjolen til alle anledningene jeg skal den dagen, må jeg skifte i løpet av dagen osvosv.. Det er masse å tenke på!

Derfor har jeg lett gjennom Nelly og funnet de perfekte kjolene man kan bruke på 17. mai. Jeg har faktisk enda ikke funnet meg en kjole, så hvilken av disse syntes du var finest? Burde jeg bestille meg en av disse kjolene og bruke på 17. mai? Help me..

🇳🇴 PERFEKTE 17. MAI  KJOLER 🇳🇴

 

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

1. HER 2. HER

 

FOR MASSE ANDRE FINE KJOLER – TRYKK HER

 

❤️Happy shopping babes❤️

8 kommentarer
    1. Den med tynne svarte og hvite striper, den var skikkelig fin og hadde kledd deg. Hadde også vært sykt fint med en sånn 17mai pin til det stripete stoffet.

    2. Mane av de var fine, men eg synest ingen av dei passer til 17.mai.
      Eg har bestilt meg en 17. Mai kjole også fra Nelly, eg kan skrive her hva den heter-> long sleeve print dress. Den finst i flere farger, blå, svart og hvit.
      Anbefaler å skjekke den ut!
      NB! Rundt magen har den hull, og det er skikkelig fint med dei hulla som detaljer på kjolen!!!😻
      Håper du kjøper deg same, slik at eg kan sjå korleis du hadde sett ut i den😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg