Sjekk hva folk har skrevet til meg – frekke?

Heihei alle mine fine og god fredag. Jeg håper alle sammen har en fantastisk start på helgen! I dag har jeg bare vært hjemme, noe som egentlig har vært litt deilig. Været har jo ikke akkurat vært på topp heller. Uansett, som dere vet får jeg en del merkelige og ikke minst nydelige meldinger fra folk jeg ikke kjenner på sosiale medier. Noen kan være ekstremt frekke, mens andre bare er nydelige engler. Jeg har før både fått høre at jeg er tjukk og at jeg burde gå å dø, men jeg får også inn veldig mye annet rart i innboksen. Det er alltid litt morsomt å gå gjennom, derfor jeg jeg å dele noe av det jeg får med dere!

Først vil jeg bare si tusen hjertelig takk til alle dere som sender meg fine meldinger og gir meg inspirasjon og motivasjon. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere – jeg har virkelig de aller beste følgerne. Jeg prøver å svare så mange jeg kan, men jeg har dessverre ikke sjans til å svare alle. Derfor sier jeg nå til alle sammen – tusen takk for støtten jeg får fra dere. Dere er virkelig fantastiske.

Også har vi jo noen som ikke er så fantastiske. Jeg har lært meg å ikke bry meg om frekke kommentarer, det har jeg egentlig aldri gjort. Noen av disse meldingene er ikke direkte frekke, men litt morsomme og rare. Dette er på ingen måte noen av de verste meldingene jeg har fått – de blir nesten for frekke og grove til å deles her.

 

Også har vi jo disse nydelige:

 

 

❤️❤️❤️

I LOVE YOU

 

5 kommentarer
    1. ISABELLE DU ER BEST!!!!
      DEN RARESTE MELDINGEN VAR DEN MED AT NOEN SPURTE OM DE KUNNE FÅ KANALEN TIL DEG OG MARTINE😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
      ISABELLE DU JOBBER OG STÅR PÅ DU ER BARE SÅ SYKT FLINK!!!!
      ELSKER DEG🥰😍🥰😍😘😍😍🥰😘🥰😍😘🥰😍🥰😘😍🥰😘😍😍😘🥰😍♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    2. Har du hørt om den saken om at Michael Jackson har tatt seksuell overgrep på barn som ikke skjønte at han gjorde seksuell overgrep du burde se den serien på NRK TV som heter leaving neverland det handler om den saken og er veldig spesiell

    3. Kan du please svare på denne meldingen! Jeg lurer på hvorfor du og Martine sånn helt plutselig sluttet og henge sammen? Er sykt nysgjerrig 😜 ❤️

    4. Isabelle og martine henger sammen fortsatt de er bare ikke så gode venner som de var før fordi de har funnet seg mange andre.
      Og det med at de sluttet med YouTube kanalen dems var bare fordi de ville begynne med sin egen YouTube kanal.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg