Siste gangen jeg…

Hei babes, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Jeg må bare beklage for ekstremt dårlig blogging den siste tiden, men som jeg har nevnt så satser jeg 100% på yt da det er det jeg syntes er det beste. Dere har også sagt til meg at dere heller foretrekker videoer og at jeg legger ut mer på yt, så da hører jeg på dere. Likevel vil jeg fortsette å blogge når jeg ønsker det! Nå skal jeg slutte å beklage for det, og heller rose meg selv for at jeg faktisk klarer å legge ut så mange videoer som jeg gjør. Sjekk ut YT kanalen min HER. Da er du en engel!

Jeg tenkte jeg skulle gi dere et lite innblikk i livet mitt den siste tiden, med en liste over sist gang jeg gjorde forskjellige ting! Selv elsker jeg å lese slike innlegg. Hope you like it<3

 

SIST GANG JEG:

 

Den siste meldingen jeg sendte 

Sist jeg kysset en gutt

Det var for noen timer siden, da Erik dro fra meg!

Det siste jeg drakk

Villa. Elsker den brusen. Sitter å drikker det akkurat nå!

Mitt siste selfie

Legg meg til på Snapchat. Der heter jeg Isabelleeriksen.

Min siste telefonsamtale

Jeg snakker nesten aldri i telefonen, jeg foretrekker mye heller å sende meldinger. Jeg har en slags telefonskrekk (haha) og blir alltid skikkelig stresset når telefonen ringer. Skjønner ikke hvorfor, har hatt det så lenge jeg kan huske. Hele anropsloggen min er derfor nesten helt rød, men den aller siste personen jeg faktisk snakket med på tlf var Erik (kjæresten) i går kveld.

Siste notat på tlf

Den siste reisen jeg var på

Det var vell i Stockholm sammen med Nelly. Veldig koselig og ikke minst super gøy! Elsker den byen. Selvom det ikke er så langt unna Oslo føler jeg de har så utrolig mye mer utvalg der.

Siste måltid

Et pizza stykke fra i går, haha. Det var min frokost i dag! Love it.

Sist gang jeg gråt

Det var faktisk i går kveld, da jeg fikk utrolig vondt i ryggen av en grunn. Men nå er det heldigvis bedre!

Mine siste snapchat meldinger

Siste personen jeg sov med

Det var Erik.

Den siste sangen jeg hørte på

Say my name av Destinys Child. Jeg elsker den sangen og har uten tull hatt den på hjernen i flere år. Veldig irriterende for de rundt meg at jeg går rundt å nynner på den hele tiden!

Sist gang jeg ble irritert

I går.

Min siste facebook samtale

Siste filmen jeg så

Haha, det var faktisk American Pie!

Siste tatoveringen jeg tok

Det var et lite søtt hjerte på lillefingeren for noen dager siden bare. Tok lik som kusina! Love<3

 

Håper du likte innlegget. Gjerne kom med tips til både videoer og innlegg du ønsker å se fra meg, så skal jeg prøve å få ønsket ditt oppfylt! Vi blogges, love you all❤️

9 kommentarer

Siste innlegg