Sist gang jeg…

Sist jeg snakket på telefonen – Jeg snakket på telefonen i går kveld. Med en av jentene jeg er på fjellet med!

Sist jeg hadde besøk – Onsdag fikk jeg besøk.

Sist jeg gråt – Det er noen dager siden jeg sist gråt. Tror faktisk det var av en film!

Sist jeg hadde latterkrampe – Det er ikke så lenge siden. Har alltid latterkrampe med jentene jeg er med nå!

Sist jeg hadde sex – Jeg husker faktisk ikke akkurat hvor lenge det er siden, men noen uker.

Sist gang jeg dusja – I går før jeg reiste.

Siste DM min på Instagram – Siste DM’en jeg sendte var til Billie Eilish haha.. Herregud jeg er så teit, men jeg tuller ikke når jeg sier at jeg elsker henne!

Hhaah jeg er så nørd..

Min siste tekstmelding – Venninnen min Mathea som skrev at hun er hos meg om fem minutter.

Det siste jeg kjøpte – Mat.

Siste jeg så på tv – Det var Paradise Hotel i går kveld.

Det siste jeg spiste – Spiste akkurat frokost. Rundstykker og eggerøre.

De siste jeg snappet med – Jeg har et par gruppe samtaler på Snapchat hvor vi sender seriøst alt mulig til hverandre. Så de gruppene er det siste jeg har på snap.

Den siste appen jeg lastet ned på telefonen min – Det var faktisk NRK tv appen. Skulle se på skam Austin!

Siste bilde jeg tok – Skulle prøve å ta inspo bilde av peisen, sånn gikk det:

Sist gang jeg krangla med noen – Jeg husker faktisk

Sist gang jeg var drita full – Var ute forrige helg og da ble jeg ganske beruset, hehe.

Sist gang jeg var på date – For noen uker siden. Det har jeg faktisk fortalt om på YouTube. Det var sist!

Sist gang jeg fikk bot – Her om dagen fikk jeg bot på t banen og det gjorde meg så irritert. Jeg hadde gyldig billett og alt, men jeg hadde tydeligvis kjøpt den for sent fordi jeg måtte løpe til banen. Følte at de jentene bare ville være kjipe mot meg!

Sist gang jeg var i utlandet – Ååå det begynner å bli så lenge siden nå. Jeg lengter så fælt til varmere syden vær. Sist jeg var i utlandet var faktisk på harrytur til Sverige..

Sist gang jeg kysset noen – Nusset Mathea i dag faktisk haha.

 

❤️❤️❤️

5 kommentarer
    1. Du kan klage på boten, fordi d tar 2 min før billetten aktiveres men man kan gå på bussen/banen imens billetten aktiveres.

    2. Hvem hadde du sex med, var dey typen din elr bare en heldig gutt som fikk ha one night stand med den deiligste bloggeren vi har i Norge ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg