SE HVEM JEG ER MED! + Du bestemmer

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Selv har jeg det veldig fint og tenkte bare å stikke innom bloggen en tur for å fortelle dere hva jeg gjør i dag! Jeg filmet nemlig video sammen med to døds fine jenter, Nellie og Sara Høydahl.

Til min kanal skal vi filme en mukbang mens vi sitter å skravler – i den anledning lurte jeg på om det er noen spesielle temaer du vil at vi skal snakke om. Legg igjen en kommentar eller send meg en DM på Instagram isåfall. Dere bestemmer hva vi skal skravle om!

Hvor søtt var forresten ikke håret mitt i dag? Haha, jeg elsker det.

Jeg håper du får en nydelig dag videre, husk å ta vare på de rundt deg. Love you all❤️

8 kommentarer
    1. Veldig Viktig!!!
      Hei. vi er 8 jenter som er veldig stor fan av deg. Vi har 10.klasse ball på Høyenhall skole den 17. januar. Vi skal ha en slags varebil, og når dørene åpner seg skal det komme masse ballonger, konfetti, musikk osvosv.
      Derfor lurte vi på om du værsåsnill kan gjøre oss en tjeneste å åpne dørene for oss. Det hadde vært så utrolig snilt og morsomt!! Og det hadde betydd så uendelig mye for oss. De andre har en så bra ankomst og vi har ingen sjangs til å vinne uten deg!!! ( Det hadde blitt en veldig kul video til youtubekanalen din samt en spennende blogginnlegg!!!!!
      Du kan kontakte oss på Instagaram: Frida_mittet
      Vi elsker deg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg