SE HVA HAN SKREV TIL MEG – Merkelige DM’s

Reklame | Norwegian Time

 

Klokken min: TRYKK HER

4 kommentarer
    1. spm til ukens spørsmål, som du mest sannsynlig ikke kommer til å svare på…..:

      – hva tenker du nå i ettertid om diskusjonen til deg og sara høydahl, etter all kritikken du har fått? ser du selv at du kanskje misforsto og angrep situasjonen litt feil?

      – hva føler du når instakontoer som feks «omgjustdont» legger ut bilder av deg/ting angående deg? blir du flau og angrer litt etterpå?

      – mener du selv at du lager produserer godt innhold? man kan fort tenke seg at mesteparten av klikk du får er fordi du var venn med stjerneskuddet martine lunde og for det meste (lets be honest) bruker ekstremt mye clickbait. føler du selv at du gjentar mange innlegg?

      no hate!!!

    2. Hei Isabelle! Jeg elsker deg og du er et stort forbilde for meg. Dette er første gang jeg leser bloggen din, men har følgt med på deg på YouTube i noen år nå. Du er utrolig flink med YouTube og jeg ønsker å bli en like flink youtuber som deg når jeg blir stor nokk til å få meg en kanal. Jeg håper du ser denne kommentaren🥰 Jeg håper du også kunne møtt meg og vennene mine for noen av oss her jeg bor er store fan av deg og på skolen når vi hadde samling for barnetrinnet(adventssamling) så sang hele klassen sangen deres og danset til😊 vennlig hilsen din aller største fan Selmisen

    3. Hei! Skal til syden om noen måneder å fikse neglene mine, så lurte jeg på hva du kunne anbefale av gele og akrylnegler? I forhold til kvalitet osv <3 Hadde blitt veldig glad for svar! 😀
      Digger deg! <3

    4. Hvorfor nevner du ikke Martine sitt navn og fjerner meldingen med engang du skal lese der det står da? “Noen andre” Og plutselig “leilighet” hørtes dumt ut. Men Martine er grusom TAKLER henne ikke så skjønner deg sånn sett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg