Se hva Erik overrasket meg med!!

Haaaalloooo alle mine fine, akkurat nå sitter jeg på Gardermoen og har nettopp fått vite at jeg skal en tur til København! Da jeg våknet i dag fikk jeg telefon fra Erik om at jeg måtte pakke kofferten og gjøre meg klar til å reise, mer enn det ante jeg ikke.

Jeg satt jo hjemme og vurderte om jeg skulle dra på festival eller ikke, så valget ble ganske enkelt. Heller overraskelsestur! Er det noe jeg elsker så er det å være spontan og bare gjøre det, så nå er jeg plutselig på vei til København. Ææ jeg gleder meg, dette er faktisk vår første reise sammen og jeg skal så klart oppdatere jern på bloggen og vlogge til YT – der har jeg allerede dog startet.

Vi skal være i København frem til mandag morgen. Veldig digg med en liten tur utenlands! Vi blogges senere babes, nå må jeg stikke før vi mister flyet, love you all❤️

35 kommentarer
      1. Du er en så herlig og nydelig person! All denne haten som dukker opp for deg er bare personer som virkelig sliter med seg selv og er ENORMT sjalu på deg, og det du har. Personene som legger igjen haten følger jo med på det du legger ut.. Som jeg sa, de er sjalu.
        Stå på med det du gjør!💪 Elsker det❤

    1. Hvorfor skriver du alltid bare sånn som blogges babes, det er sikkert noen menn som er innom bloggen din også, for å se bildene dine ellernoe?

      1. Ikke vits å være stygg i kjeften… hvis du ikke liker det ho legger ut så slutt å følg!! Du er ikke noe bedre enn mobberne akuratt nå!

      2. Hei! Grunnen til at jeg er sammen med Isabelle er fordi hun er omtenksom, snill og nydelig på alle måter<3 Hun er såå deilig, og du burde ikke skrive stygge ting til folk. Hilsen Erik!

        1. Det er det søøøøteste en gutt har skrive. Du og Erik er sååååå søte sammen❤❤ LYSM❤❤ Du er et stort forbilde. Elsker YT-Kanaleb din du må lage flere videoer med Erik❤❤❤❤

        2. Veldig glad for at Isabelle og Erik er sammen de er veldig søte sammen og er helt perfekt for hverandre❤️❤️
          PS: Elsker dere😘

        3. Omg du å Erik er født for hverandre❤han er så søøøt møt deg❤elsker han nesten like mye som jeg elsker deg❤kan dere lage flere videoer sammen?❤elsker videoene dine❤ hilsen en stor fan
          ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

      3. Hvordan er ikke dette her hat? I mine øyne er dette en veldig god oppskrift på å skrive hat. Og det nytter heller ikke å skrive “ikke for å hate”, for å virke snillere når du slenger med leppa og kommer med dårlige kommentarer. Isabelle er langt fra stygg, og hvertfall veldig langt fra tykk! Gå og legg deg, å tenk litt mer gjennom hvordan du oppfører deg på nett. Takk ☺️

      4. For det føste lær deg skrive. Og for det andre slutt å vær så slem liksom. GI DEG!!
        Det er ikke snilt

      5. Hei
        Jeg er en jente på 16 år og har i mange år slitt med lav selvtillit pga. jeg ikke ee blant de tynneste men jeg er heller ikke tykk. Å at du da kaller Isabelle tykk når hun er SÅ langt fra tykk er ikke veldig gøy for oss som faktiskt har litt fett på hoftene eller magen. Og det og se at andre komenterer slik til Isabelle hjelper ikke akurat på selvtiliten min, så tenk deg heller litt om hva du faktisk skriver sel om det er anonymt.

    2. Jeg kjenner jeg blir helt matt! Jeg skriver aldri på andres blogger, men klarer ikke å la være nå.

      Fra hvilken vinkel er Isabell tykk? Altså du som skrev den kommentaren burde ta noen runder med deg selv. Er du klar over hva slike kommentarer kan gjøre med folk? Har du problemer med synet? Hun er helt normalvektig og fin.

      Syns du bør slutte å kommentere på andres blogg jeg. Det å skrive «ikke noe hat» før man kommer med en slik kommentar er jo bare tåpelig. For det er jo hat.

      Isabell jeg håper virkelig ikke du lar slike kommentarer nå inn til deg. Du er absolutt ikke tykk fra noen vinkel. Du virker som ei jordnær, søt og omtenksom person.

    3. Hold kjeft! Isabelle er så snill! Utseende teller ikke! Hu er smart, snill, omsorgsfull, morsom og ikke minst har hun også nok selvtillit til å komme seg igjennom alle disse stygge, ekle, motbydelige kommentarene, som sier at hu er stygg og feit, og ser ut som en forvokst flodhest?! Hva er dette for noe jævla tull?! Kan ikke folk slutte å gå rundt å hate på folk som ikke har gjort noen ting!? Man kan se ut som man vil! Så alle som hater han pelle seg langt vekk inn i granskauen, og legg dere under en stein å tenk på hva dere gjør! Det er ikke bare dere som har følelser! Så hold munn hvis dere ikke klarer å skrive noe fint! Dere burde ikke ha tlf hvis dere ikke klarer å være hyggelige mot andre på nett! Hu velger akkurat hvordan hu vil se ut! Det er ikke dere som skal presse Isabell til at hu skal slanke seg osv…er dere så skada at dere ikke engang skjønner det? Dette er nettmobbing og kroppspressing! Gå ut å få dere noen venner isteden for å sitte her med tlf trøkt oppi trynet å skrive jævelig mye hate på Isabelle og andre! Hva faen tenker dere med? Skjerp dere! Ærlig talt dere oppfører dere som tre åringer! Tenk litt på det før dere får dere venner…fyfaen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg