Så meg selv plutselig helt naken

Reklame | Dittpreg.no

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Er det egentlig sommerferie fra skoler allerede? Jeg har ikke aning på når det pleier å være ferier lenger, jeg føler dere som går på skolen har ferier hele tiden haha. Det følte jeg riktignok ikke da jeg selv gikk på skolen. Det er bare å nyte det mens dere kan, for snart er det ikke like mye ferie!

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og skal straks begynne å sminke meg, for i kveld skal jeg på kino. Det blir koselig! Jeg er egentlig ikke verdens største fan av kino og film. Jeg blir så lei etterhvert, men vi får håpe filmen jeg skal se i dag er veldig spennende. Jeg foretrekker jo heller serier. I går hadde jeg besøk av søsteren min Julie som var super koselig, har du fått sett videoen jeg la ut tidligere i dag? Der jeg kjøpte alt Juli ville ha, om hun gjettet prisen riktig? Hva syntes du? Om du ikke har sett den enda kan du se den HER.[/embedyt]

 

I går kom også pappa innom en tur for å henge opp noen bilder på veggen min, det trenger jeg nemlig hjelp til hehe. Det ble såå fint, og bildene er seriøst døds fine.

Bildene er fra Dittpreg.no og kan kjøpes HER. De finnes i forskjellige størrelser og farger. Dere bare må sjekke de ut! 

By Isabelle 😉

En liten morsom ting som skjedde da jeg skulle ta bilder av posterne på veggen var jo det at rammen gir utrolig mye gjenskinn, nesten så de kan brukes til speil så da jeg så bildene etterpå så jeg plutselig masse nakenbilder av meg selv, haha. Så det måtte jeg utnytte og prøvde å gjøre så det kunne se litt kult ut, det gjorde det jo ikke.. Så denne rammen er jeg nødt til å gjøre noe med. Man ser jo ikke bildene ordentlig!

Sjekk ut masse fine posters HER.

Ellers er det jo PRIDE til helgen, noe jeg gleder meg masse til. Jeg skal så klart feire i både tog og fest! Driver for øyeblikket å finner ut av hva jeg skal ha på meg til dette, for jeg vil sjokkere med masse farger og nesten litt sånn carneval look. Hvis noen har tips om hvor man kan få tak i det, så send meg gjerne en melding eller legg igjen en kommentar under her.

Vi blogges litt senere babes, husk å ta vare på hverandre og behandle hverandre bra! I love you all❤️

4 kommentarer
    1. hei elsker deg du er berdens beste blogger og youtuber❤ så forresten at du skrev juli isteden for julie ville bare si ifra❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg