Radio intervju med NRK Super

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Jeg har det veldig fint og har akkurat kommet meg hjem fra et radio intervju hos NRK Super. Noe som var veldig koselig! Jeg fikk skikkelig julestemning av å være der fordi det var ordentlig fint pyntet i studio. Vi var der å snakket litt om jula og ikke minst sangen vår ”Nå er det jul”. Så du på?

 

Jeg møtte også to jenter jeg er verdens største fan til haha.. Om du har sett serien ”Lik meg” som går på NRK vet du garantert hvem disse nydelige jentene er:

Hvis du ikke fikk sett eller hørt på intervjuet live, kan du se det på nettsidene til NRK super. TRYKK HER for direkte link til intervjuet. Vi kommer ikke inn før di 15 siste minuttene!

❤️❤️❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg