Photoshoot & dagen i dag

Heihei alle mine fine, håper alle sammen har en nydelig dag! Jeg har akkurat kommet meg hjem etter en dag med filming i byen. Det er ganske mange som har lurt hva det var jeg ble filmet til og mange som spør om det var til ”bloggerne”, haha.. Det var det altså ikke. Jeg ble filmet til et utrolig kult samarbeid jeg skal ha fremover som jeg gleder meg masse til og trengte derfor en reklamefilm. Akkurat hva dette var til kan jeg dessverre ikke si, men sååå spennende var det altså ikke!

Nå har jeg akkurat dyttet i meg en deilig pizza og en boks med cola, ååh jeg elsker både pizza og cola. Cola er seriøst så mye bedre enn pepsi – hvem er enig? Uansett, nå får jeg straks besøk av lilsis Julie. Vi skal bare slappe av og kose oss, men vi tenkte også å få filmet noen videoer til dere. Wohoo, dere digger jo å se oss sammen!

Hva vil dere eventuelt se på kanalen min og kanalen til Julie? Gi oss masse tips babes, det trenger vi! Gjerne gi meg bloggtips også om det er noe spesielt du ønsker at jeg skal skrive om på bloggen.

I dag var det faktisk en stund siden jeg har sminket meg full glam, sist gang var vell forrige helg. Selvom jeg elsker å gå masse uten sminke og trives godt uten sminke så elsker jeg å sminke meg også. Man kan elske begge deler 😉

Hva har dere gjort i dag?

3 kommentarer
    1. Jeg synes at dere skal ha: hvem kjenner hverandre best! At dere stiller hverandre spørsmål og de som får riktig får 1 poeng!

      Jeg synes at du skal fortsette med det du gjør Isabelle! Du er min fantastiske jente! Og du er mitt aller aller største forbilldet! Jeg har skrevet et bok om deg, skrevet navnet ditt på buksa mi og skrevet det det på pennalet mitt! Alle i som kjenner meg vet at du er det største forbildet mitt og at jeg er drit avhengi av deg!ELSKER DEG MER ENN ALT ISABELLE!!😍😍😍❤️❤️❤️
      Følg meg på INSTA PLEAS!! navn: Isabelleeriksen_superfan

    2. Lag et innlegg om dine favoritter. Parfyme, sminke, leppestift, klær, mat, brus, restaurant, cafe, utested osv❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg