Pappa svarer på spørsmål om meg – video

SJEKK UT YT KANALEN MIN HER

 

3 kommentarer
    1. Helt ærlig så er det litt irriterende at du ¨bare¨ promoterer for YouTube videoene dine på bloggen – Hvorfor ikke bare være på YouTube, når nesten alle inleggene dine her er bake promotering til en annen platform

      1. Jeg er helt enig og jeg har tenkt mye på dette, men det hender jeg har lyst og ikke minst tid til å skrive et innlegg så jeg vil ikke legge ned bloggen enda. Syntes det er greit å ha den og poste når jeg kan og ønsker <3

    2. Jeg syns det er greit så lang tid det ikke er alt du poster. Men enkelte lettkledde bilder får mye hate som de ikke fortjener.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg