På innsiden av min telefon

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg! Nå er det en god stund siden jeg har hatt et litt personlig innlegg med dere, derfor tenkte jeg å vise dere alt på innsiden av telefonen min. Telefonen er jo livet mitt og jeg føler meg helt naken uten den, derfor er den veldig personlig. Sist jeg la ut et lignende innlegg hadde jeg et annet bakgrunnnsbilde, andre folk jeg hadde snakket nylig med – alt er egentlig helt nytt haha! Jeg digger selv å lese og snoke litt i andre sine telefoner, så jeg håper du syntes det er spennende å ta en titt i min telefon.

Bakgrunnsbilde:


Jeg elsker dette bildet som noen har laget til meg! Det er så kult.

Mine apper og forsider:


Er det noe jeg er dårlig på så er det å svare på meldinger.. Legg merke til hvor mange uleste meldinger jeg har og ikke minst hvor mange eposter jeg har.. Hater spam haha!

Siste messenger melding:


Gruppe samtale med sang gjengen!

Samtalelogg:


Her er det mange som har ringt meg på Snapchat etter at jeg hadde åpen Snapchat.. Sorry, men det er så irriterende, haha! Telefonen min ligger seriøst ikke stille når jeg åpner snappen min, så beklager til alle dere fine som bare vil ha en koselig samtale, men det blir litt mye når folk ringer hele tiden. I tillegg har jeg jo telefon skrekk også.

Mine bestevenner på Snapchat:

De siste bildene jeg tok/ På min kamerarull:


Hehe, masse vidoer fra utestedet vi hadde show på! Det var veldig morsomt da.

Min siste selfie:

Siste samtale jeg hadde på Instagram:


<333 Elsker at folk lager fine fanpages til meg, det er så koselig og jeg begynner alltid å følge dem.

Siste screenshot:

Masse screenshots av dere som sender meg at dere har stemt på meg til Vixen influencer awards! Det er veldig koselig, tusen tusen takk mine beste. DU KAN FORTSATT STEMME PÅ MEG HVIS DU VIL – STEM HER! Setter så utrolig stor pris på det babaes.

🌸🌸🌸

Det var hele min telefon i bilder! Har du noen av de samme appene, eller like mange uleste meldinger? Let me know. Husk at om det er noen innlegg du ønsker på bloggen eller noen videoer du vil se på YouTube fremover så er det bare å legge igjen en kommentar så skal jeg prøve å få gjort det du ønsker. Ha en nydelig dag videre babes, husk å ta vare på hverandre og være mot andre slik du vil at andre skal være mot deg. Vi blogges senere, love you all♡

3 kommentarer
    1. Hei❤️Du er mitt største forbilde💋jeg kjønner ikke hvordan folk greier å sitte å hate på dg💗du er så peeen og jeg smelter hver gang jeg ser videoene eller bildene dine🤤jeg tipper at du ikke leser eller svarer på denne❣️Men du må bare vite at du er en fantastisk person og et sykt bra forbilde❤️💋🥰💞😍❣️💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg