På innsiden av min telefon

Hey babes, i dag tenkte jeg å gi dere et lite innblikk i noe av det mest personlige jeg eier. Nemlig telefonen min! Jeg skal ærlig innrømme at dette er litt skummelt, men jeg vet at folk syntes det er gøy å snoke litt på andre sine telefoner. Så her er min!

 

BAKGRUNNSBILDE

 

ALLE MINE APPER

 

BESTEVENNER PÅ SNAPCHAT

 

MINE SISTE TELEFONSAMTALER

 

SISTE MELDING

 

SISTE FACEBOOK SAMTALE

 

SNAPCHATLOGG

Hadde nettopp åpen Snapchat slik at alle kan sende meg melding fordi jeg trengte spørsmål til ukens spørsmål innlegget. Derfor måtte jeg bla litt ned til de jeg faktisk hadde hatt en samtale med og ikke bare masse random navn haha.

 

SISTE BILDET PÅ KAMERARULLEN

 

SISTE DM SAMTALE PÅ INSTAGRAM

___________________________

Har du mye av de samme appene som meg? Lå du forresten merke til hvor sykt mange uleste meldinger og e-poster jeg har? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det plutselig har bygd seg opp til å bli så mange. Det er nesten litt skummelt! Jeg håper du likte innlegget og syntes det var spennende å snoke litt i min telefon. Love you all❤️

7 kommentarer
    1. Har du gått dg type eller, bare lurte siden du strøyk ut den som var på andreplassen din på snap men itilegg pga. Et tidligere blogginnlegg der du skrev a5 kjærlighetslivet går bedre nå enn for et år siden

        1. Hvorfor skriver du sånn til alle blogggere….isabelle , mario osv. Du er en skikkelig ekkel gris🤢

    2. Snakker du med Martine Lunde? Du hadde henne som bestevenn på snap❤️ Det var bra da, jeg trodde dere nesten aldri snakket sammen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg