OVERRASKELSE

Reklame | Makeup store

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Jeg har akkurat vært i en liten overraskelses bursdag for en 13 år gammel jente som heter Maja. Da jeg fikk spørsmål om jeg ville komme i tenåringsbursdag og sminke meg litt med verdens søteste jenter klarte jeg ikke takke nei, og det er jeg glad for at jeg ikke gjorde – for Gud så morsomt dette var.

Jeg syntes det er så koselig at jeg kan gjøre andre så glad og at jeg liksom er så spennende!

Selvom jeg har vært ganske dårlig i dag på grunn av festlighetene i går har det vært en kjempe fin dag. I går var jeg nemlig i bursdagen til Newa, som var super morsomt. I kveld blir det heller ikke en rolig kveld. For nå skal jeg møte Nellie og dra på en konsert på Telenor arena! Der er det 90’s party så det blir spennende.

Ha en nydelig dag videre babes, ta vare på hverandre! Love you all, vi blogges.

5 kommentarer
    1. Å så søt skule ønske jeg kunne feire bursdag da hadde du vært det første jeg hadde invitert du er den beste i helle verden du er den beste jeg kan ikke si hvor mye jeg elsker deg di er den beste du er det beste forbilde ever du er så pen å hyggelig jeg bare vet det selvom jeg ikke har møt deg jeg vet at du er like pen, søt, hyggelig og omtenksom osv det er så mye du er PS elsker deg av helle mitt hjerte love you <333333333❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    2. Elsker deg mer enn noe annet 💗💗 jeg har sett alle videoen på yt!! Lika alle bildene dine på ig og jg elsker p lese bloggen din💗🤘 skulle ønske di var søs min for du er mitt forbilde💗 LUSFM💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg