Nytt hår & Jeg reiser til…

Reklame | Merakistudio.no

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg, akkurat nå sitter jeg i bil på vei til Kristiansand, woho! Tid for palmesus. Jeg gleder meg masse. Jeg vlogger denne turen så det er bare å glede seg til den kommer ut!

I går gjorde jeg noe jeg virkelig ikke trodde jeg kom til å gjøre (enda). Jeg tok ut alt det falske håret mitt, så nå går jeg rundt uten exstensions. Det er veldig deilig, samtidig som det er ekstremt uvant. Håret mitt føles så tynt og kort nå. Neste gang jeg skal til frisøren blir det større forandring 😉

Frisørsalongen jeg går til er så flinke! Merakistudio ligger midt i Oslo så hvis du trenger en veldig flink frisør anbefaler jeg virkelig de på det sterkeste.

Nå skal jeg legge fra meg telefonen og være sosial, vi blogges senere babes. I love you all! Hvem fler skal til Kristiansand?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg