Norsk sommer + Kattebesøk

Reklame | Nelly

Heihei alle mine vakre❤️ Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har hatt den beste dagen på lenge, jeg begynner virkelig å elske sommer i Norge. Været og temperaturen er jo akkurat som Spania, haha. Vi får håpe det holder seg slik! Jeg har vært på stranda to dager på rad nå. Another day, another beach. And I love it!

Klokken er bare 21:50 og jeg merker at jeg er helt utslitt. Man blir faktisk trøtt og sliten av å være en hel dag i sola, men det er virkelig verdt det! Jeg har til og med blitt litt solbrent på ryggen. Det er fælt å si det, men det føles faktisk litt digg!

BIKINI TRUSE – HER

LIGNENDE BIKINI TOPPER – HER

LIGNENDE SHORTS – HER

MASSE KULE BADEDRAKTER – HER

Da jeg kom hjem fra stranden fikk jeg faktisk besøk av en veldig hyggelig gjeng. De jeg fikk Lucifer av kom en liten tur og de hadde med seg broren til Lucifer 😍 Kattungene var litt skeptisk til hverandre i starten, men begynte fort å leke med hverandre! Lurer på om de husker hverandre? Det så ikke sånn ut! Nå ligger han å sover, helt utslitt etter gjenforening med broren.

Broren til Lucifer ❤️

 

Hva har du gjort i dag?

27 kommentarer

Siste innlegg