Nesten magisk

Reklame | Good for me

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Selv har jeg det veldig fint og gleder meg som bare det til sommer. For shit, nå er det ikke lenge igjen. Som dere vet så elsker jeg å være brun i huden, spesielt nå som jeg skal gå med mindre klær og vise huden min litt mer enn på vinteren.

Jeg har nå gått på Betakaroten Gold fra God For Me og jeg er super fornøyd. Betakaroten er noe jeg har gått på veldig lenge og jeg har merket forskjell på huden min i solen. Betakaroten Gold er utviklet for å gi deg en sunn og naturlig glød hele året, uavhengig av soling. Noe som er helt fantastisk. Personlig føler jeg meg 100 ganger bedre med litt farge på kroppen!

Da jeg var yngre ble jeg alltid utrolig solbrent på brystet og begynte å flasse, men etter at jeg begynte på Betakaroten ga det seg. Tablettene beskytter nemlig også huden din mot solen. Man skal selvfølgelig bruke solkrem om man er ute i solen også, men med Betakaroten Gold får man en gylden og fin hudfarge uten å være i solen. Går man på Betakaroten Gold fra Good For Me året rundt holder også brunfargen ekstremt mye lengre.

Jeg har også venner og bekjente med soleksem som har fortalt meg at Betakaroten Gold hjelper mot det. Jeg har anbefalt disse tablettene til både venner og familie, fordi Betakaroten Gold fra Good For Me er de beste på markedet.

☀️☀️☀️

LITT OM BETAKAROTEN GOLD:

Tablettene er 100% vegansk

Helt trygt og effektivt

De gir farge hele året

Gjør at brunfargen varer lenger

På disse bildene over har jeg ikke på selvbruning.

Jeg har nå skaffet en eksklusiv rabattkode til mine følgere, pluss at Good For Me nå har 50% rabatt ved bestilling av din første boks!

MED KODEN ”isabelle20” FÅR DU 20% RABATT PÅ BESTILLINGEN. DU KAN BESTILLE VED Å TRYKKE HER! Koden er gyldig til 17. juni.

LES OM BETAKAROTEN GOLD HER

BESTILL BETAKAROTEN GOLD HER

 

☀️☀️☀️

God sommer alle sammen! Husk å passe på dere selv i solen.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg