Nå skal jeg noe sykt gøy

God torsdag kveld alle mine fine! Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Det har hvert fall jeg, for nå er jeg på vei til ARIANA GRANDE KONSERT. Woho, jeg gleder meg som bare det. Digger Ariana!

Jeg har med meg en av mine bestevenner, Oda. Jeg vet at dette blir en bra dag, for det blir det alltid med Oda. Hun får meg alltid til å le og finner alltid på helt syke ting, haha! Love it.

Dagens antrekk, ikke så veldig pyntet akkurat! Det er jo blitt så kaldt ute.. Noe jeg hater. Jeg liker ikke vinter eller høst overhode!

Noen flere som skal på konserten?

9 kommentarer
      1. Okei, noen ting kan du bare holde for deg selv Kine. Prøv å tenk litt før du skriver sånn, det er det samma hvem du skriver det til men en sånn liten kommentar kan ødelegge en hel dag til en annen og få han/hun til å fks ta selvmord. Så PS. Plis ta litt ansvar

    1. Kine vis det er så stygt trenger du ikke og kommentere det du er bare en jekla kjerring som er sjalu bare fordi Isabell ser bedre ut en deg på klærne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg