Nå reiser vi til..

Hei fra Gerdermoen alle mine fine! Nå reiser vii til et sted veldig mange klarte å gjette riktig, VI REISER TIL EGYPT! OMG, jeg har aldri vært i Afrika før så dette blir dødsbra, jeg gleder meg som en liten unge. Tenk at dagen det begynner å snø i Oslo, drar jeg til varmere strøk. Flyet vårt går nå om 30 minutter så det er straks boarding, men jeg måtte bare fortelle dere hvor turen går nå.

Verdens beste bursdagsgave, tusen takk Erik❤️

 

Har noen vært i Egypt før? Vi reiser til byen Sharm el Sheikh. Jeg skal så klart ta masse bilder og filme masse til YT, så det er bare å glede seg. Om noen har tips til hva vi skal gjøre der, er det bare å fyre løs i kommentarfeltet!

Vi blogges videre i Egypt, love you all❤️

13 kommentarer
    1. Var i Sharm i juni, kjempe fint der! Anbefaler å dra til SoHo Square, ligger bak flyplassen og er en egen «by» på en måte, veldig fint der!

    2. Kan dere lage yt video der dere får forskjellige retter i Egypt og så skal dere være i blinde før dere åpner tallerkener og spise det den leken for dere god og dårlig mat fra Egypt love you♥️♥️♥️

    3. Anbefaler å dykke!! Det gjorde vi! Var der da haiangrepene var, nesten alle strendene var stengt, men ut å dykke gjorde vi😂😅

    4. Jeg var i Egypt i august vet ikke om vi skal samme plass men det er dritt fint der da vi dro var det veldig varmt men nå er det sikkert ikke like varmt men jeg havna på sykehus der menmen det ødela ferien mein men det går bra

    5. Ikke spise mat fra gatehjørner osv… Da kan dere risikere å bli matforgiftet! Tryggest å kun spise mat fra hotellet👍

    6. Eg har vert i Egypt ca 5 ganger i sharm el Shake og det er helt nydeli der❤️ Sist gang eg var der var i høstferieuka😊
      Men eg lurer på hva hotel derre er på «Ka det hetter»?
      Viss du å Erik skal der igjen bør derre prøve et hotel som hetter Monte Carlo.❤️
      Eg er kjempe stor fan av deg Isabelle håper du ser kommentaren🥰🥰🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg