Nå reiser jeg..

Herregud så spent jeg er akkurat nå. Nå sitter jeg på flyplassen sammen med de andre deltagerne og er straks klare for tur. Som dere vet kan jeg ikke si mer enn at jeg skal være med på en TV innspilling og blir borte i en uke. Jeg er super spent og litt nervøs! Ønsk meg lykke til babes.

Mange lurte på hvor det var innspilling, men det kan jeg dessverre ikke svare på fordi vi ikke vet det selv, haha. Men et sted i Norge er det!

Det kommer til å komme både innlegg på bloggen og videoer på YT, men jeg kommer ikke til å være like aktiv denne uken. Vi blogges babes, tenk på meg denne uken haha!

8 kommentarer
    1. HVILKE PROGRAM SKA DU BLIME PÅ OG EG HAR EN HEMMLIGHET JEG ER DIN ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER STØRSTE FAN

    2. Hei gleder meg til å få vite hvor du skal og er skikkelig spent på å vite det også er en stor seer av vidioene og leser bloggen din hver dag💜💜❤😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg