Nå reiser jeg til…

  • Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Nå sitter jeg på flyplassen å venter på at flyet skal kjøre, i dag reiser jeg nemlig til Stord. Veldig spennende haha! Jeg reiser sammen med Agnete, vi skal ha noe show/ konsert på en skole sammen med NRK MP3. Jeg gleder meg masse og er super spent på hvordan dette kommer til å gå. Vi skal faktisk synge sangen vår uten Playback.
  • Nå er det boarding på flyet, så vi blogges mer når vi har kommet oss frem. Ønsk oss lykke til babes! Ha en nydelig dag videre, love you!
5 kommentarer
    1. Omg?!! Bur på Stord!!❤️Ka skule ska dåke på? Plis svar håpe da e sågvåg skule❤️🥰🤪Då dør eg av glede!!😍😭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg