Nå reiser jeg til…

God morgen alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Akkurat nå sitter jeg på Gardermoen og venter på å hå ombord på flyet. Jeg skal nemlig en tur til Bergen å besøke Carina Talling, shit jeg gleder meg. Digger Carina og Stina, jeg gleder meg til en helg med de herlige jentene.

Jeg skal være i Bergen helt til mandag morgen, da får turen hjem igjen til Oslo for da skal jeg filme med en veldig spennende person! Neste uke skjer det masse som jeg gleder meg til. Det blir bra.

Jeg klarte å glemme kamera mitt hjemme, men jeg prøver så godt jeg kan å vlogge litt med telefonen! Vi blogges litt senere babes, ha en nydelig dag videre. Husk å ta vare på alle rundt deg! Love you all❤️

9 kommentarer
    1. hei Isabelle! Håper du ser denne! Jeg bor i Bergen og lurer på om du kanskje kunne ha en meetup elr no? Håper du svarer!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg