Nå reiser jeg til..

 

Hei fra Gardermoen alle sammen.. Og god fredag den 13. Jeg har egentlig aldri trodd på at dette er en ulykkesdag, mamma ble nemlig født på fredag den 13. Og hun har bursdag i dag, woho! Det skal vi få feiret en annen dag i og med at jeg reiser!

Nå er jeg på vei til Stockholm sammen med mange andre bloggere og YT-ere, noe jeg syntes er kjempe gøy. Jeg gleder meg masse til denne helgen. Nelly feirer nemlig bursdag og vi har blitt invitert til å feire dette. Det kommer visstnok influencere fra Danmark, Finland og Sverige så klart!

Jeg skal vlogge hele denne helgen, så video herfra kommer etterhvert på YT kanalen min. Det er det bare å glede seg til! Nå er det boarding, så vi blogges mer fra Stockholm! Love you all og god helg ❤️ Ta vare på de rundt deg!

10 kommentarer

Siste innlegg