Nå reiser jeg til…

Reklame | (?) - Blivakker.no

Hey babes, hvordan har dere det idag. Jeg håper alle har en super duper start på helgen! Det har jeg. Jeg er nemlig for øyeblikket på Gardermoen klar for enda en ny reise, noe jeg gleder meg til. Jeg skal ikke langt, jeg skal kun en tur ned til Kristiansand denne helgen for å være med på et arrangement med Blivakker.no og vi skal blant annet delta på DIRTY girls mud run til inntekt for Kreftforeningen. Så det blir gjørmete med andre ord. Vi skal også ha det super koselig og jeg gleder meg til denne helgen!

Jeg var jo faktisk i Kristiansand sammen med Blivakker i fjor også, da var det jo helt sykt. Vi fikk masse fine ting, vi kjørte helikopter, var i dyreparken og matet blant annet kjempe søte lemurer. Hvis de klarer å toppe fjoråret er det helt sykt, haha.

Se så mye gøy vi gjorde i fjor:

Jeg reiser sammen med en du helt sikkert har sett før. Martine Halvorsen som blogger, har podcast og er mye i rampelyset. Det er et par jenter til som skal være med, men Martine er den eneste jeg kjenner!

Ha en nydelig helg også prates vi veldig snart. Nå er det straks boarding! Love you all, ta vare på hverandre ❤️

6 kommentarer
    1. Hei Isabelle😻
      Supert at du har det så gøy med opplegg ogsånn men kunne du ikke tatt tog? Miljøet er veldig viktig og klimaendringene stopper ikke av seg selv! Idag har mange barn og unge streiket for klima! Kunne du ikke prøvd å få Julie med på å streike! Kanskje du kunne lage en video der du er så miljøvennelig som mulig i en uke? Har sett noen andre sånne videoer og de er veldig populære😁 Eller jobber du utrolig bra men hadde du fått inn litt mer klima og miljø da hadde jeg blitt super glad! Tror nok du får mer oppmerksomhet av det også, bare ta mgp junior foreksempel de som vant, vant fordi de sang og klimaendringene! Og det er et så viktig tema! VERDENS VIKTIGSTE TEMA!!! Jeg håper så inderlig at du kunne høre på meg for dette er viktig🤗

      Hilsen Una-13 år og miljøengasjert

      1. Enig! Dere forbilder burde være mer miljøvennlige og ikke få folk til å ville reise mer! Dere burde tenke at dere skal være gode forbilder og ikke dårlige som lærer folk hvordan man ødelegger planeten! Det er ikke bare tull det der med klimaendringer så alle må tenke mer på miljøet: Spise mindre kjøtt, kjøre mer kollektive transportmidler, dusje kortere, sortere, kjøpe mindre engangsplast, bruke handlenett og ikke minst engasjere andre til å redde miljøet! Den siste der klarer du dårlig foreløpig, men alle kan forandre seg.

        Jeg har ingenting imot deg annet enn det at du nettopp reiser litt for mye og får andre til å ville reise mer.
        Ellers tipper jeg du er en super jente!
        Og et supert forbilde!

        Ps: Hvis jeg hørtes aggressiv ut så beklager jeg så mye, det bare er det at dette med miljø er noe jeg er engasjert i og jeg blir så provosert av folk som driter i advarslene om miljøkrisene og i tillegg reklamerer for det!

        Hilsen en engasjert Isabelle fan
        ❤ you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg