Nå reiser jeg til…

God morgen alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Det ser hvert fall ut som de fleste jeg kjenner har det fint på Instagram og Snapchat. Gud som jeg lengter til syden, strand og sol. Det må nok bli en tur denne sommeren! I dag reiser jeg faktisk til Savalen. Pappa, Julie og resten av familien er allerede der så jeg gleder meg til å tilbringe litt tid med dem.

Nå blir det spa, turer ute og kos på kveldstid med familien, noe jeg ser frem til og gleder meg til. Pappa har nemlig kjøpt leilighet/hytte der oppe så det blir nok flere turer dit i fremtiden. Superfint er det der!

Jeg tar toget opp som tar rundt fire timer og disse timene skal jeg bruke på jobb. I går filmet jeg to videoer som jeg tenkte å begynne å redigere. En video sammen med Sophie Elise og en video alene – disse videoene er det bare å glede seg til, haha!

 

Jeg håper du koser deg masse i sommer, det fortjener vi! Vi blogges senere babes, love you all❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg