Nå reiser jeg til…

Heihei mine babes, og god påske! Håper alle koser seg masse. Akkurat nå sitter jeg i bilen på vei mot fjellet, endelig! Har seriøst lengtet opp på fjellet i hele dag etter å ha sett alle sin story, haha.

Venninnen min Mathea har hytte på Hafjell, så vi skal være der til søndag. Da blir det ski, slalåm, fest og masse moro!

Vi blir faktisk hele 12 personer, noe jeg syntes er døds gøy. Jeg elsker at vi er en såpass stor gjeng! Jeg skal vlogge denne turen så det er bare å glede seg til å se den. Oppdaterer så klart bloggen og mine andre sosiale medier!

Noen andre som er på Hafjell?

 

6 kommentarer
    1. Du er så heldig som har så gode venner å du har en lillesøster som er glad i deg å du er så heldig som er i hytta nå jeg har aldri vert i hytta før

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg