Nå kan du se meg på TV igjen

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det? I disse dager kjeder jeg meg masse, noe jeg regner med det er flere som gjør. Jeg føler jeg har runda hele Netflix og sett alt som er å se på på YT, derfor ble jeg så utrolig glad over en melding jeg våknet til i dag. Dere som har fulgt meg en stund husker kanskje at jeg var på en veldig spennende innspilling i fjor, et nytt program som heter ”Camp 71”. Programmet ligner veldig på ”71 grader nord”.

CAMP 71 begynner nå på torsdag på Dplay og med koden ”Isabelle2020” får du 30 dager gratis Dplay! Her er link hvis du ønsker å registrere deg og se på showet:

dplay.no/auth/register?pp=17&vc=Isabelle2020

Midnatt til torsdag 19/3 kommer episode 1 og 2 ut på Dplay, deretter blir episode 3 lagt ut midnatt til søndag (22/3) og så én episode hver midnatt til søndag etter det. Eps.1+ 2 sendes på TVNorge torsdag 26. mars kl. 20:30.

Jeg er så spent på å se dette, samtidig som jeg gruer meg litt. Denne opplevelsen var helt fantastisk, men helt sykt slitsom. Det å sove ute, gå lange turer hver dag, gå på do ute er ikke akkurat det jeg pleier å gjøre.Jeg husker jeg gråt masse haha.. GLED DERE TIL Å SE FOLKENS.

 

16 kommentarer

Siste innlegg