Mitt nye kjendis crush!!

Ariana Grande, fyy søren for en rå dame. Jeg har alltid hatt sansen for henne, men nå i det siste syntes jeg bare bedre og bedre om henne. Ikke nok med at musikken hennes er på topp om dagen, men hun virker som en skikkelig søt og hyggelig person. Det nye albumet hennes er jo helt rått og det er noe jeg har hørt på igjen og igjen i det siste.

Bilderesultat for ariana grande

Bilderesultat for ariana grande//Bildene er lånt fra Google.

Fra nå av er Ariana mitt nye kjendis crush – hun er også så pen, at jeg har ikke ord engang haha. Jeg vet at hun har gjort et par dumme ting i fortiden, men hvem gjør vell ikke noen feil innimellom? Det er helt lov å gjøre feil, det er menneskelig å gjøre feil.

De nye favorittsangene mine fra Ariana Grande:

 

 

Låtene hennes er så fine å høre på. Både stemmen hennes men og teksten er fantastisk syntes jeg! Spesielt ”Thank You, Next” 🙌🏼🙌🏼 Amazing! Respekt til Ariana altså. Jeg følger ganske mye med i media og på gossip kanaler på YouTube og vet at Ariana har gått gjennom veldig mye i det siste, derfor gir også låtene hennes stor mening!

Hvem er ditt kjendis crush?

 

26 kommentarer
    1. Jeg vet Ariana grande er bare så sykt kul bare ikke like kul som deg
      Når kommer neste flyttevlogg?

    2. Kan du snart ha en video med søsknene dine??
      Skrev feil i stad mitt kjendis crush er selv følgelig ariana Grande selena Gomez og isabelle Eriksen jeg var så dum i stad jeg leser jo bloggen din hele tiden og følger deg å ser deg på YouTube og så glemte jeg deg jeg er så dum.
      Men selvfølgelig den jeg liker aller best av dere tre er deg.
      ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🥰😘😘😘😍😍🥰😘😘😘😘😍🥰😘

    3. Mitt er deg isabelle<3 Jeg elsker deg og dine videoer har liket alle videoene dine så ALLE sammen abboner på isabbelle no og lik alle videoene hennes!! Glad i d isabbelle<3

    4. BACK OFF! Mitt kjendis crush! Hun er bare så perfekt! ALT MED DEN DAMA ER PERFEKT! UTSEENDE,STEMME,LATTEREN,SMILET,LIVET! FUCKINGS ALT! Har vært fan siden 2013
      Omg når jeg blir stor skal jeg så se ut som den dronninga der

    5. Har ei jente på 9 år som har såå lyst å sende en tegninh til deg å martine, har du en adresse hun kan sende til?

    6. Eni, har hørt på 7 rings tusen ganger ( ps hører på den nå) det var mammaen min som hørte på den først så begynte jeg 😅😅❤

    7. Mitt kjendis crush er definitivt Rihanna!😍 bare veeent til hun kommer med nytt album i år🙏 Da får du garantert enda ett nytt kjendis crush ❤️

    8. Love you Isabelle ! Du er mitt crush!
      Du er en person som er snill og søt og som ser det gode i andre!
      Vet det er mange som legger ut kommenterer og sier fine ting bare for å få oppmerksomhet men det gjør IKKE jeg!
      DU gjør hverdagen min mye bedre.
      Jeg hadde sikkert ikke klart en uke uten videoene dine!
      Elsker deg!
      Hilsen Sofia🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    9. Hei, jeg lurte bare på om du kunne lage en video med Martine Lunde igjen<3 det er så lenge siden jeg har sett dere sammen. Værsåsnill å svar på denne! Det hadde betydd så mye! Jeg savner når dere var i lag hele tiden<333

    10. MITT ER BTS!! ELSKER DEMMM. ALLE SIER JEG ER HELT GAL ETTER Dem💜 og det er jeg ååå, JEG GRÅTER HELE TIA FOR DEM OG STØTTER DE HELEE TIA OG SKAL SNART PÅ KONSERT GLEDEERRRR MEG!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg