Mitt nye hår – OMG

Reklame | Merakistudio.no

Hey babes, hvordan har dere det i kulda? Jeg hater det, kulde er noe av det verste jeg vet haha.. Jeg kommer virkelig ikke over at jeg faktisk reiser til varmere strøk i morgen! Shit, som jeg gleder meg. Det blir bra!

I dag har jeg endelig vært hos favoritt salongen min igjen og fått fikset håret. Det var på tide! Jeg har virkelig savnet å være blond og det ble nemlig tatt hånd om i dag, selvom jeg ikke ble like blond som jeg var for noen måneder siden. Det ville jeg ikke heller! Det er ikke ofte jeg sier dette, men i dag ble jeg skikkelig fornøyd med mitt nye hår og det er til tross for at vi også fjernet alt det falske håret. Nå har jeg kun mitt hår, som også har vokst utrolig mye! Jeg ble faktisk sjokkert da jeg så det. Jeg er utrolig fornøyd.

Om noen lurer på hvilken frisørsalong jeg går til så går jeg til merakistudio.no som er veldig dyktige. Love it!

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem og er nødt til å begynne å pakke. Gleder meg så masse til å ta frem fine sommerkjoler og bikinier! Vi reiser ikke før i morgen ettermiddag, men dagen min i morgen er full med møte og radio intervju så i kveld må alt bli klart. Husk å følge meg på sosiale medier for å få med deg masse fine bilder. På Snapchat heter jeg @isabelleeriksen, og på Instagram @isabelleeriksen_ ❤️

Vi blogges senere babes, husk å ta varer på alle rundt deg. Love you all!

16 kommentarer
    1. Det ble veldig fint! Men passer bedre å skrive kortere, siden det der er egt ganske langt😂❤️❤️ men ble superfint♡♡

    2. Jeg vet innlegget handlet om håret, men jeg ble bare sittende og se på hvor nydelig du er uten sminke! Herregud, du er virkelig nydelig Isabell. Håret ble knallfint 😍

    3. Heihei isabelle❤️😙elsker deg og håret ditt ble jo kjempe fint.. Kommer det ny YouTube video snart? 🤞🏻🙏🏻🙏🏻😺Da skal jeg like❤️😙😙

    4. Du kler alt du!!!! Langt, kort, blondt, brunt, usminket eller sminket. Bare elsker at du er deg selv og ikke bryr deg om andres meninger. Håper så inderlig at du bare tar til deg de positive meningene og ingen negative, for de fortjener du ikke i det hele tatt!! ❤️❤️❤️

    5. Hei, vil bare si at jeg har sendt en mld på insta i forbindelse med reisen deres. Kanskje jeg kan være til hjelp:) kan være den er under meldingsforespørsler siden jeg ikke fulgte deg fra før..

    6. Såååå fint, herregud dette så fresht ut!😻 Blir sjalu nå jeg🤪 haha, Erik blir vel glad får at du er blond igjen tipper jeg😂

    7. Hva har du egt gjort? Har du stripa det? Farga det? Evt. Hva heter fargen? Jeg har ikke ord, det ble bare så sykt fint😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg