Mitt hemmelige prosjekt – Forteller

Reklame | Norwegian Time

Endelig kan jeg dele med dere at jeg har fått lansert min helt egne klokke, Gud så gøy! Dette er i samarbeid med Norwegian Time som tok kontakt med meg og hadde lyst til at jeg designet min helt egne klokke, og det ville jeg så klart gjøre.

Dere som kjenner meg og følger med på mine sosiale medier, vet jo at jeg elsker svart, gull og ikke minst marmor – jeg syntes det er så kult. Så jeg valgte nettopp dette til klokken min, og den ble så sykt kult! Jeg elsker den, og håper dere vil gjøre det samme.

LES MER OM KLOKKEN MIN HER

BESTILL KLOKKEN MIN HER

Størrelse:
36 mm, kan endres på og justeres selv

Tykkelse:
6 mm

Materiale:
Rustfritt stål
Gulllenke og sort marmor design.
Mønsteret er unikt og  vil skille seg noe ut fra en klokke til en annen.

Glass:
Klokken er utstyrt med mineralglass. Dette er et slitebestandig glass som beskytter godt mot støt og riper.

Vannbeskyttet:
Denne klokken tåler vann ved normal hverdagsbruk, (3ATM), men du kan ikke ha den på når du dusjer, bader eller lignende.

Urverk:
Japanese Citizen GL20 .
Norwegian Time går på batteri og alle klokkene våre har japansk urverk som er kjent for å inneha en høy kvalitet og lang levetid.
Når batteriet blir tomt, kan du enkelt skifte det ut hos din lokale urmaker. 

Garanti:
Norwegian Time er laget med kvalitet. Offisielt landsdekkende service, og selvsagt full garanti og bytte/returrett.

 

LES MER OM KLOKKEN MIN HER

BESTILL KLOKKEN MIN HER

 

❤️❤️❤️

Hva syntes du om klokken min?

51 kommentarer

Siste innlegg