mine upopulære meninger

6 kommentarer
      1. Som jeg alltid svarer er det forskjellig fra mnd til mnd, men det er alltid ganske mye mer på youtube. Jeg satser jo mest på det om dagen og legger ut videoer nesten annen hver dag. Det er ganske mange flere som ser videoene mine på yt enn som klikker seg inn på bloggen så i klikk og visninger tjener jeg rundt 40-50 k mer på yt enn blogg. Om jeg har samarbeid med et firma på en av kanalene har jo det så klart mye å si med tanke på at man tjener som regel mest på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg