Mine meninger om de nye Paradise Hotel deltakerne

Hallo alle sammen, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Da jeg våknet i dag tidlig og leste avisene hadde det kommet ut hvilke andre deltakere som er med på Paradise Hotel i år. Jeg fortalte jo mine meninger om VIP deltakerne tidligere, dere kan lese det HER. Derfor tenkte jeg å fortelle dere om hva jeg tenker om de andre deltakerne og hvem som er mine favoritter i år så langt. Alt kan jo endre seg når det begynner å rulle på TV, men førsteinntrykk har mye å si!

//Bilde er lånt fra seher.no

______________________________

 

Thea: Virket utrolig søt og hyggelig syntes jeg,  men en veldig vanlig Paradise Hotel deltaker. Det var liksom ingenting hun sa i portrett videoen som skilte seg ut. Hun virket uansett som en veldig hyggelig jente som jeg helt sikkert hadde kommet overens med. Hun er der for å vinne sier hun, så det blir spennende å se hvor langt hun kommer.

//Lånt fra seher.no

 

Henrik: Virket som en skikkelig gladgutt som ikke vil noen andre vondt. Henrik sa også selv at han elsker å feste så han er nok en partygutt som gir litt faen. Ellers tror jeg han er en veldig snill person!

//Lånt fra seher.no

 

Tea Kristine: Likte jeg veldig godt. Hun sier selv at hun ikke er den typiske Paradise deltakeren og det har hun helt rett i, selvom jeg tror hun kommer til å gjøre det ganske bra inne på hotellet. Det virker som hun er en jente som veldig mange liker og syntes er sprudlene, men jeg tror hun kan være ganske bestemt og ”bitchy” om hun vil.

//Lånt fra seher.no

 

Walid: Haha, jeg lo høyt da jeg så han sin portrett video. Han virket døds morsom og kommer nok til å være klovnen inne på hotellet. Det virker som han kan finne på veldig mye rart og dumt samtidig som han kan være en veldig søt og følsom person. Kanskje også litt player?

//Lånt fra seher.no

 

Zainab: Sweet but psycho.. Zainab virker som en sprø, gal jente og jeg digger det. Hun er nok en person de fleste ikke har lyst på drama med, men helst vil være venn med. Rett og slett fordi hun nesten kan være litt skummel å krangle med. Hun hadde masse selvtillit, men også mye selvironi – det er bra.

//lånt av seher.no

 

Mario: Mario hadde en veldig morsom latter og virket som en man kan le veldig mye med. En gladgutt! Det virket også . som han hadde veldig gode tanker om seg selv – litt for gode tanker om seg selv, haha.. Det er jeg ikke verdens største fan av.

//Lånt av seher.no

 

Lea: Lea virket som en skikkelig gutte jente og elsket biler. Hun har faktisk vært med i kåringen av ”vi menn” pikene – hun er altså nakenmodell, så hun er ikke sjenert over kroppen sin hvert fall. Det er jo bra! Det virket som hun hadde klare mål og visste hvordan hun kom til å spille inne på hotellet.

//lånt av seher.no

 

Floyd: Han er der kun for å spille høres det ut som. I portrett videoen sier han at han er utrolig kald og kynisk, så jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå for han inne på hotellet!

//lånt fra seher.no

 

 

Min favoritt blant jentene: Thea

Min favoritt blant guttene: Walid

 

Dette er som sagt mine meninger kun etter å ha sett en 30sek-1minutt video av alle deltakerne. Det er fullt mulig jeg tar helt feil. Alt kan skje på Paradise!

 

Hva syntes du om deltakerne? Hvem er din favoritt så langt?

10 kommentarer
    1. Jeg spurte deg flere ganger men fikk ikke noe svar. Kan du vær så snill si hvor mye er bredden på Gucci belte ???

    2. Isabelle «Jeg vil ikke bli assosiert med at jeg ble kjent gjennom Paradise Hotel men må ha en mening om deltagerne» Eriksen.

      🤷🏼‍♂️

    3. Unnskyld meg men må bare spørre! Hvorfor synes du det er en dårlig ting å ha høye tanker om seg selv? Er det ikke bare veldig bra å tørre å vise at du klarer å være deg selv og tror at du er verdt noe. Meget spesiell tankegang.

      1. Det er ikke dårlig i det hele tatt, men et sted går grensa 🙂 Når man tror man er bedre enn alle andre mennesker, da syntes jeg ikke det er bra. Man skal ha høye tanker om seg selv, men ikke så høye at man tror man er bedre enn alle andre. Det er bare mine meninger!

    4. Hva er greia med å skrive hva du syns om andre deltagere?Driter vel folk i,(sikkert bare fjortissene som syns det er kult)Seriøst det Dummeste blogginnlegget jeg har lest..er aldri inne på bloggen din egentlig men måtte se når du ligger på 2plass. Wtf sier jeg bare as

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg