Mine mål i 2020 – Dette skal jeg

GODT NYTTÅR ALLE MINE FINE!

Håper du hadde en fantastisk nyttårsaften! Som dere vet har jeg hatt en bitteliten ferie fra sosiale medier, noe som virkelig trengtes. Nå er jeg super klar for et nytt år og gleder meg masse. Dette året vet jeg kommer til å bli bra!

Jeg er en som så å si aldri pleier å ha nyttårsforsett og jeg syntes egentlig det bare er litt teit. Hvis man virkelig har lyst til noe eller brenner for noe så gjør man det uansett hvilken tid på året det der. Men mål og motivasjon er alltid bra å ha!

MINE MÅL FREMOVER

🌸 Jeg vil begynne å tenke litt på kroppen og helsen. Jeg er super slurvete med hva jeg spiser og når jeg spiser for eksempel! Noe jeg har prøvd på utallige ganger, men aldri har klart å fortsette med er jo så klart dette med treningen.. Jeg trente jo HELE tiden før, da jeg drev med turn, men nå syntes jeg det bare er vanskelig. Har fått masse tips om at jeg burde finne noe jeg syntes er gøy, noe jeg er helt enig i. Jeg bare har ikke fått gjort det enda! Det må skje.

🌸 Jeg vil kjøpe meg et dyr. Dette har jeg faktisk tenkt på veldig lenge, nesten helt siden jeg flyttet for meg selv. Men jeg vet liksom ikke hva slags dyr? Help me. Dette året skal jeg få meg et dyr å ta vare på!

🌸 Lage mer middag hjemme. Det er jeg sååå dårlig på om dagen og er nødt til å bli bedre. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kanskje har laget ordentlig middag 5 ganger på mitt eget kjøkken, og nå har jeg bodd her i snart 1 år! Tiden flyr.

🌸 Kanskje kjøpe enda en leilighet. Er det noe jeg har veldig lyst til så er det å eie leiligheter og evt leie ut. Jeg er veldig usikker på om jeg har råd til det dette året, men tanken er der. Kanskje jeg heller selger den jeg har nå og kjøper meg noe større.

🌸 Være enda mer med familien. Elsker å være med familie!

🌸 Jobbe masse med YT og bloggen og kanskje få til noen andre prosjekter.

🌸 Reise. Dette er noe jeg sier til meg selv hver eneste januar, haha jeg elsker jo å reise!

🌸 Opprettholde døgnrytmen min. Så lenge jeg kan huske har jeg vært våken lenge om kvelden og sovet lenge om morgenen, og jeg har så lyst til å bli et litt mer A menneske. Heller jobbe på dagen og ta litt fri på kveldene! Det skal jeg prøve å få til.

 

26 kommentarer
    1. Hvis du vil ha et dyr som ikke krever mye tid eller selskap men som liker begge deler! Så anbefaler jeg hamster. Men kaniner er også et kjempe fint kosete å vidunderlig kjæledyr. De må få hoppe rundt i leiligheten og har et lite bur de kan hå inn i bår de får mat, må på do og skal sove i. En hun blir jo aldri feil men tror ikke tiden strekker seg for deg siden du må jo gå tur minst tre ganger om dagen noe som kanskje blir litt for mye. Uansett masse lykke til med velgingen😇😇😇

    2. Hei!
      Hund eller katt kanskje?
      Hvis du skal ha hund så vil jeg anbefale en pomeranian eller en norsk buhund 😊
      Jeg har selv en norsk buhund og hun er veldig sjarmerende, nydelig og snill. Buhund er egt en gårdshund, men funker bra som familie hund også. De er veldig selvstendige og smarte. Så de må bruke hodet sitt en del. Selv om en buhund krever litt er det virkelig verdt det!
      De finnes som svart og gyllend. Anbefaler gyllend. Den er litt mer kraftig og litt større. Utrolig søt rase. Det er ikke så mange av buhundene så er ikke sikkert det er så lett å finne en oppdretter. Men kennel honningrosa er veldig hyggelige og har flere kull med utstillings hunder som vinner en masse💕

    3. Jeg synes du bør kjøpe en pomeranien 🐶de trenger ikke så mye tur og de er ikke så krav store, tror jeg men Emilie Paulsen har en son 🐶♥️

    4. Hei! Mange misforstår hvor koselig og omsorgsfullt det er å ha en kanin. Koser du nok med den som liten har du MASSE glede av den! Jeg synes du burde vurdere kanin!🐰❤️

      1. Jeg syns det er litt trist, har lest bloggen hennes så lenge jeg kan huske.
        Men jeg skjønner hvorfor hun tar det valget.Sikkert noe hun har tenkt på lenge.
        Hun har masse prosjekter på gang, så gleder meg til å fortsette å følge henne!

    5. Siden du vil reise mye så ville jeg ikke valgt hund. Det kunne vært katt, men det er litt vanskelig å ha katt vis man bor i leilighet. Men hva med en Kanin? De er veldig søte og enkle og sette bort eller at noen kommer innom å mater. Jeg har kanin selv❤️❤️.
      Det er ditt valg, men du kan jo høre med Erik😊. Elsker deg, bloggen din og YouTube kanalen din. Håper du får en fantastisk 2020😍🥰❤️

    6. Jeg har en katt men vil veldig få en hund❤️ Så jeg ville sagt hund eller katt du kan jo spørre en av vennene dine om de har en katt og spør om du kan låne den kanskje en uke så gjør du det samme med en hun og så mange dyr du vill kanskje få også ser du hva som du følgte dette dyre vil jeg ha❤️Alle dyr er jo forskjellige noen hunder hater og bli bært noen syntes det er greit noen katter vil kose mer en også leke du skjønner ❤️Håper jeg gjorde valget lettere for deg

    7. Jeg anbefaler å beholde leiligheten du har, og heller prøve å kjøpe en du kan leie ut. Det er den beste måten å spare på.
      Du kan alltids i investere i e større til deg selv når behovet for større plass er reelt.

      Les boken ruch dad, poor dad 😊🎉

      1. Ja du burde absolutt kjøpe deg ein valp eller ein hund som Emilie Paulsen har❤️ Du burde ha hund siden det uansett er bra å har rundt tre lufteturer for både deg og dyret du får deg❤️

    8. Mini griser er miljøvennlige og søte!! De spiser hva som hels til og med mat rester:)
      De liker ikke å kjede seg! Du går tur med de i bånd og kler på de hvis du vil😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg