Mine 17. mai planer

🇳🇴17. MAI🇳🇴

0930: Allerede så tidlig starter dagen, eller den har vel startet ganske lenge før det med tanke på at jeg skal fikse og stelle meg før den tid. Klokken 0930 begynner vi med sjampanje frokost hjemme hos en venninne av meg. Det er jeg på hvert eneste år og er seriøst alltid like koselig. Jeg elsker sjampanje frokost!

1200: Klokken 12 skal vi videre. Da går turen til byen for lunsj og eventuelt mer drikke og festing. Vi har ikke helt bestemt oss for hvor vi skal enda så vi får bare ta det som det kommer. Jeg er ikke noe stor fan av så mye planlegging heller da jeg er veldig spontan og syntes det er bedre og bare ta det som det kommer.

1600/ 1700: På denne tiden hver 17. mai har det vært slik at jeg er så sliten at jeg har dratt hjem for å skifte, slappe litt av og kanskje spise litt mer så jeg regner med det blir slik i år også. Som sagt så har jeg ikke planlagt så mye, så vi tar det som det kommer.

2000/ 2100: På kvelden skal jeg ut igjen og møte noen andre venner, det er hvert fall planen. Jeg skal på en hjemmefest før turen eventuelt går ut på byen. Igjen så får vi se hva jeg føler for!

Haha, her er meg på 17. mai i fjor. Det føles så utrolig lenge siden. Sikkert fordi jeg hadde kort hår og veldig annerledes sminke enn det jeg pleier å ha nå!

Det er forresten ekstremt mange som vil at jeg skal vlogge, så jeg får se! I såfall blir det nok en veldig rotete vlogg, vil dere fortsatt ha det? Hva skal du i morgen? Håper du får en nydelig feiring❤️

5 kommentarer
    1. Hei, jeg har vært fan av bloggen din en stund nå og lurte på hva de tanning pillene/tabletter het og hvis du kunne linke meg de, hadde jeg satt stor pris på det.

      1. Jeg skal ut til byen sammen med en venninne å dra til Dominos å så skal vi på tivoli, shoppe og spise godteri så skal vi se hva som skjer å ja jeg bryr meg ikke om der blir en rotete vlogg PS elsker deg så mye love you av helle mitt hjerte

    2. Hei nør keg skriver dette er det 17.mai og vil bare si at håper du får en fantastisk dag for det fortjener du kos deg masse og vlogg når du føler for det ikke stress med det!💓😂gleder meg til og se va du gjør i bloggen din❤️Somsagt kos deg masse😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg