Møt min BF ❤️

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har det strålende og har passet familiehunden vår nå i straks 24 timer. Det har vært så koselig og mindre ensomt her hjemme, haha. Jeg har selvfølgelig også filmet det vi har gjort og jeg er helt sikker på at det blir en døds kul video. Den kommer forhåpentligvis på kanalen min imorgen!

Forresten babes, jeg må bare si tusen hjertelig takk for 80 000 abonnenter på YT kanalen min. Shit så fort det her har gått! Jeg er så stolt og ikke minst ydmyk – Tusen takk, dere er virkelig de beste. Hva skulle jeg gjort uten dere? <3 Nå som vi snakker om YT tenkte jeg å fortelle kjapt om en video jeg nettopp publiserte. Jeg la ut en veldig fin video i går. At jeg gir bort masse klær til både lillesøsteren min Julie og Fretex, tusen takk for bra respons på den videoen. Det er så flott å lese kommentarer og se at folk har lyst til og har gjort det samme.

Jeg vet at jeg har noen lesere her på bloggen som ikke følger med på YT kanalen min, derfor velger jeg å dele akkurat dette her også. Om du har noen klær hjemme som du ikke bruker og ikke trenger anbefaler jeg deg til å finne en Fretex konteiner og gi klærne til noen som trenger det mer. Videoen min kan du finne

Ellers går det veldig fint med meg. Jeg hadde en veldig rolig helg, noe jeg trenger innimellom. Jeg elsker å være sosial og være med folk hele tiden, men jeg elsker også å bare være alene noen ganger! Det er en god balanse og skulle jeg vært sammen med folk hele tiden hadde jeg nok blitt gal, haha.

Nå blir straks Neima AKA min nye (gamle) bestevenn hentet. Jeg har jo faktisk ikke vært med henne på flere måneder, siden jeg har flyttet så det har vært ekstremt koselig å ha besøk av henne. Nå har jeg virkelig kjent på det å ta vare på et annet liv helt alene. Jeg har jo snakket litt om at jeg ønsker meg et dyr og mange vil at jeg skal skaffe meg en hund, jeg er litt usikker haha! Dere får vente og se videoen som straks kommer ut for å se hvordan det har gått.

Ha en nydelig dag videre mine fine! Husk å ta vare på hverandre og behandle alle like bra og med respekt. Vi blogges senere, love you all❤️

1 kommentar
    1. Hvorfor sendte du ikke den rosa, hårete og stygge genseren du hadde på til Fretex? Haha, nevner det bare…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg