Min julaften i bilder

Hallo alle mine fine og god jul! Jeg håper alle sammen hadde en helt fantastisk feiring i går. Det hadde hvert fall jeg. Jeg har jo feiret to julaftner i år – både i går, men også lille julaften hos pappa sin familie. Begge deler har vært ekstremt koselig, og nå bare gleder jeg meg til neste år!

Det var veldig mange som ville at jeg skulle vlogge og filme alt jeg gjorde på julaften, derfor har jeg gjort det! Den videoen kommer litt senere i dag så det er bare å glede seg. Det kommer også en video hvor jeg viser alle gavene jeg har fått, den kommer imorgen og den bare må du se, haha.. Dette er uten tvil den beste jula når det kommer til gaver – jeg begynte å grine da jeg åpnet den ene så det er bare å glede seg til begge videoene som kommer. Husk å abonnere på YouTube kanalen min, slik at du ser alle videoene mine – TRYKK HER for å sjekke ut kanalen.

❤️MIN JULAFTEN – BILDEDRYSS❤️


Lillebror Sander, meg, Kusina mi Silje og fetteren min Kim Andre.

GOD JUL OG GODT NYTTÅR MINE BABES!

5 kommentarer
    1. Får å gjøre bloggen din enda bedere ambefaler jeg å bruke mere adjektiv å adverb, det gir mer bilde i hodet til folk, som da gjør bloggen morsommere å lese. Bare et tips 😉 god jul videre!

    2. Det så ut som de hadde en suuuuuper jul!❤️ Du har en veldig fin familie ser ut som de er veldig hyggelige også, ønsker deg er fortsatt god jul og godt nyttår☺️ Håper på svar💜
      PS. Kan du lage en video med mammaen din?
      Å en ting til du er en helt fantastisk og hyggelig jente å såååå søt❤️☺️ Hilsen en sykt stor fan☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg