Min bursdagsgave til Erik

Erik hadde bursdag i går, og jeg tuller ikke når jeg har brukt flere dager om ikke uker til å finne ut av hva jeg skal gi han i bursdagsgave. Som de fleste har fått med seg overrasket jo han meg med en tur til Egypt på min bursdag, så da var lista satt! Jeg var så stresset og nervøs for å gi han denne gaven, men heldigvis ble han super glad ❤️

”Jeg håper du får en helt fantastisk dag, det fortjener du! 

Jeg har lenge tenkt på hva jeg skal gi deg i bursdagsgave, og det har vært vanskelig. Spesielt etter du tok med meg til Egypt!

Derfor tenkte jeg vi kunne reise til Manchester å se en fotballkamp, eller så kan du få fallskjermhopping.

Ditt valg, jeg er med på begge!”

 

Hva tror dere han valgte?

Video kommer også ut på YT kanalen min, hvor dere får se reaksjonen hans. Haha, den må dere bare se!

6 kommentarer

Siste innlegg