Min 17. mai i bilder

Hadde du en fin 17. mai feiring i går? 🇳🇴❤️

31 kommentarer
    1. Så billig og tøsete kler en seg bare ikke på 17 mai!! Du kan bedre enn dette! Bildet med hun i bunad og deg? Finn 5 feil. Vis respekt!

      1. Ikke snakk son til Isabelle hun er så fin som hun er alltid å lær deg respekt din dritt unge ISABELLE HAR IKKE GJORT NOE MOT DEG SÅ LA HUN VÆRE JEG HAR IKKE MØTT NOEN SOM ER SÅ DOM SOM DU ER så bare la Isabelle være i fred din Jævlig dritt unge Line

      2. Vet du hva, slike kommentarer er høyst unødvendig! Isabelle kledde seg overhodet ikke som en tøs, og jeg skjønner heller ikke hvordan du kan mene det. Det er utallig mange som kler seg i slike kjoler, og det er helt innafor enten det er nasjonaldag, bursdag, fest eller andre sosiale sammenkomster. Jeg ser ikke en eneste feil med noen av bildene, men det er min oppfatning. Du bør uansett tenke deg om noen ganger før du kommenterer, for selv om hun kanskje ikke viser det, kan det likevel gå inn på henne. Jeg synes kjolen kledde henne kjempegodt, og den var også veldig fin.

      3. Enig! Assa det er de i bunad som skal få skryt ikke du å de falske puppene dine! Skammen selv. Hvis Adam og Eva ikke hadde spist syndens frukt, hadde alle fortsatt gått rundt kliss naken å da tviler jeg ikke på at du hadde løpt rundt som en annen primadona kjerp deg din laks

        1. Hva faen? Hvorfor skal folk hate på snille Isabelle??😥 Altså fyfaen?? Hun har jo faen meg aldri gjort dere noe😭Stakkar?! Hvordan tror dere at hun har D når D er flere hat kommentarer på dette blogginnlegget enn snill? Se for deg at du får dritt vær dag? Hadde du ikke blitt litt lei deg?? Altså skjerp dere?!!🤦🏼‍♀️ dere burde faktisk skamme dere! Dere bruker en anonym greie til å skrive at noen er en hore og ikke kler seg ordentlig? Det er faktisk utrolig trist at noen bruker tiden sin i tillegg til å skrive hat på andre siden blogginnlegg? Altså hva har skjedd med verden liksom? men uansett,Isabelle! Du er nydelig innsiden ut og kan faen meg gå i D du vil❤️Ikke bry deg om sånn som skriver hat! De e faen meg bare sjalu! Og D skjønner eg, men de trenger ikke å skrive hat😕 Jaja håper du har en bra dag❤️ lyyy isabelle😍

      4. Drit i å si det da! Alle kan kle seg akkurat som de vil! Og du som snakker om respekt, LÆR DEG DET SELV!!!! Respekt handler b.l.a om å la alle være seg selv og ikke bli dømt for det! Vis folkeskikk da! Isabelle så kjempefin ut og det kan ingen ta fra henne noen gang!!!!!!!

        1. Vi kritiserer ikke Isabelle som person, men de “slutty”/horete og ufine klærne og poseringene. Hun kunne jo i det minste kledd seg finere for å vise respekt for 17. Mai, Norges nasjonaldag!!

        1. Altså skjerp dere folkens. Tror dere det er kult å hate på andre eller hva er problemet deres? La nå folk gå i hva de vil. Hvis Isabelle vil gå i en kjole, la hun gjøre det. Selv om jeg selv aldri kunne ha gått i en sånn kjole (fordi jeg syntes ikke jeg kler det) og at det ikke er helt min stil, så syntes jeg det er tøft av Isabelle at hun faktisk tørr å gå sånn. Ingen her i verden er like, så lev med det. Utrolig barnslig av dere å drive å pirke på andre. Det er Isabelle som er tøff her. Hun tørr ivertfall å gå i det hun vil, og hun klarer å ignorere dere nettroll. Skaff dere et liv liksom.

      5. Syntes ikke det var noe tøsete i det hele tatt, jeg hadde heller ikke på meg bunad og brukte en lignende kjole, er eg tøs då liksom. Det er kanskje ikke alle som har bunad eller føler seg vell i det, spesielt ikke i 22°c
        Tenk deg litt om neste gang du skriver

        1. Enig…Jeg hadde heller ikke bunad men en kjole….Jeg synes selv at folk må få gå i akkuratt hva faen de synes er fint!!!!!Det var ikkje noe tøsete med kjolen til Isabelle og hun var kjempe fin i den!!!!!De som mener noe annet er skada i hode!! ISABELLE ER EN KJEMPE FIN PERSON MED KJEMPE FINE KLÆR OG EN KJEMPE FIN PERSONLIGHET!!! Så skjerp dere dere som sikkert sitter å leser alle blogger og ser på alle videoene til alle KUN for å hate på de fordi de har et så amazing liv mens livet deres er helt misslykka og trist!!!!

      6. Eh Lise
        Det er ikke alle som har rå til bunad. Og man går idet man vil. Så det er du som må vise respekt. Selv om du kanskje har bunad betyr ikke det at alle må være som deg.

      7. Hallo hun kan gå i akkurat det hun vil. Det har du ingen ting med. Jeg synes du burde finne andre ting å gjøre en å skrive hat om folk du bare kjenner fra nettet.

      8. Skjerp deg, det er skuffende at noen kommenterer andre på den måten! Voks opp!! Sånne ord skal man ikke kalle andre for, det er barnslig og slemt! Vi elsker deg Isabell!😍

      9. Går det bra med deg eller!!! Kødder du nå!!! «Finn fem feil», er du helt skrudd i hodet eller!!! MAN MÅ JO FÅ LOV TIL Å GÅ KLEDD SÅNN SOM MAN VILL!!!! Jeg blir sååå irritert av sånt!!!! Jeg håper virkelig for din skyld at du er en voksen!!! Ungene dine kommer sikkert til å «kle seg sånn» vel den måten Isabelle har «kledd seg» er en veldig fin måte å «kle seg på»!!!!! Assa skjerp deg!! Du trenger ikke å bry deg!! Takk for meg

        PS: jeg er 12 år gammel å har mer vett i hodet enn deg

      10. Lite liv eller, som gidder å skrive hat til andre eller hva faan? Kan hun ikke bare gå med det hun vil ahahh😂Hvem er det som har bestemt at man SKAL bruke flere kr for å være «fin» nok til 17. Mai… hadde ikke bunad selv heller..JÆVLI SLEMT AV DERE SOM SKRIVER DRIT OM DETTE! Hva har egt det å si for deg? GÅ SOM DERE VIL FOLKZ, og DRIT I HVA ANDRE SYNES FORDI DA MISUNER DE DEG BARE, FORDI ALLE ER PERFEKTE PÅ HVER SIN MÅTE❤️ Blir nesten litt lei meg av å se hvor lite liv folk har som kan drive på sånn, bare for å kommentere på folk som også kanskje tar det til seg TENK OM DU VAR DEN SOM HADDE DELT DET BILDE OG SELV! også får du en dritt kommentar! SHOW SOME RESPECT!

    2. jg mener ikke være frekk eller noe! men du kunne gått i bunad ja,men siden du ikke hadde noen i år ,så synes jeg det er greit😊
      men kanskje du bør spare til en til neste år💙❤💚💛💖og til dere som skriver det på en så stygg måte, shame on you,og dere burde lese det Isabelle skriver.Hun skrev at hun ikke hadde noe bunad og da måtte hun bruke noen andre klær,så dere burde hvite før dere skriver hate😕😕

      1. Vi kritiserer ikke Isabelle fordi hun ikke har på bunad, men fordi hun kler seg på en “slutty” måte hvor hun flasher kroppen sin for alle og samtidig alltid prøver å være sexy, noe som ikke passer inn på 17. Mai. 17. Mai, altså Norges nasjonaldag, er en dag vi burde feire på en ordentlig og respektfull måte, uten lettkledde jenter og gutter (som Isabelle) som flekser kropp og bare bryr seg om å være “pen”, sexy og om å by på seg selv, noe de absolutt ikke alltid er…

    3. Jeg synes ikke du kledde deg slutty, fordi det er bare helt feil å si. Man trenger absolutt ikke bunad på 17 mai! MEN, jeg personlig synes at kjolevalget var feil for 17.mai. Du hadde såå mange andre fine alternativer, hvorfor ikke bruke de? Jeg synes den hvite var den minst fineste av alle de andre, i tillegg til at det er litt feil å flashe hele kroppen din på den måten på en dag som 17 mai!

      Forresten, hva skjedde med at du ble kastet ut av utestedet i går? Var der selv og det var litt kaotisk med ambulansen osv, heh…

    4. Mange av mine venner bruker ikke bunad, jeg har ikke noe problem med det og det burde jeg ikke heller. Hun har rett til og gå i akkurat det hun vil. Og hun viser respekt for Norge med og la de som vil gå i bunad gå i det og vise respekt mot dem. Så finn noe bedre å bruke tiden din på en og slenge dritt om folk

      1. Synes du, Anette Allum og flere, det er “flott” med horete klær og poseringer hvor du byr på deg selv på en “slutty” måte? Og hva med det faktum at hun gjør det på 17. Mai, Norges nasjonaldag. I 1814 gjorde en gruppe menn en fantastisk jobb med å danne Norges fine, rettferdige og menneskevennelige grunnlov, noe som faktisk burde feires på en ordentlig og respektfull måte hvor vi ikke tenker på at vi selv skal være fine og “sexy” (noe Isabelle prøver alt for hardt på…), men feire felleskapet og vårt frie og rettferdige land ❤.

    5. Jeg har bunad, men bruker den sjelden. Jeg skrev ikke at hun skulle gå i bunad!!! Synes bare bildet der hun er avbildet med en i bunad spiker så veldig! Isabelle er fin hun. Jeg skrev at hun kan bedre, fordi jeg liker mye av det hun bruker. Men på 17 mai? Da passet ikke kjolen inn. På kvelden ja, men ikke på dagen. Jeg ser det er flere barn som skriver og forsvarer her. Trist med alle skrivefeilene! Og les tekster ordentlig før dere uttaler dere! Ha en fantastisk dag!

    6. Eg syntes at kjolen var drit fin og at du kledde den helt sykt ❤. Men eg syntes at du kunne gått får ein litt mer dekkende og pynta kjole 👗Men du velger sjøl kva du vil gå i, fordi du ser fin ut i alt ❤

    7. Hei jeg vil bare si at alle bør få lov til å gå i hva enn de vil og hvis de viser litt kropp so what?? Det er ikke deres rett til å si at hun er sluthy for det. Og de som står opp og sier en fin kommentar er de som betyr noe. Husk det Isabelle:))

    8. Jeg synest du var helt nydelig Isabelle! Men kanskje hatt på seg en jakke utenpå, en sånn pyntejakke? Det hadde vert veldig fint på deg!💛

      1. Skjønner ikke hvorfor folk klager over kjolen din. Det var jo leserne som kommenterte i kommentarfeltet at du skulle ha på den kjolen:)

    9. Synes du passet den kjolen 😊 flott og elegant og fremhever den flotte figuren din😊 stå på med kvalitetsbloggen!👍😎

    10. Dette er ein veldig dum diskusjon… å hata på andre sine antrekk på den måten når tusenvis av andre nordmenn hadde gjerna på seg ein liknande kjole er rett og slett barnsleg… hat komentarar kan ein halda seg for god til og la vera med å legga da ut på nettet. Du såg veldig fin ut Isabelle❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg