Masse bilder av min nye baby












Se så nydelig min lille baby er 😍 Jeg er helt forelsket! Jeg hentet han i går og han har virkelig vært helt fantastisk. Gått på do der han skal, han har ikke vært særlig redd, han har spist og sovet masse! Jeg blir så glad over at han faktisk føler seg så trygg her allerede. I natt sov han i sengen sammen med meg hele natten og vi har lekt og kost oss masse!

Tusen takk til alle dere som har sendt meg meldinger og kommentert hvordan det er å ha en katt. Uten dere hadde det nok ikke gått like fint – jeg har de beste følgerne❤️ Love you!
Jeg har enda ikke funnet navn til han, for det skal nemlig mine følgere få lov til. Jeg la ut YT video tidligere i dag hvor jeg ba dere om å kommentere og viste dere hele prosessen ved å få denne lille prinsen. Så sjekk ut videoen om du ikke har sett den enda! Og hvis du lurer på hva navnet hans blir, så må du abonnere på YT kanalen min, for der kommer jeg til å dele det først. Tenkte også å svare på litt spørsmål i den videoen, så fyr løs i kommentarfeltet!

Han er en liten ramp og har gjort masse rart allerede, så hvis dere vil se er det bare å følge meg på Instagram og Snapchat, der kommer det nok litt stories av prinsen haha – men ikke for mye!! Jeg lover 😇

117 kommentarer
      1. OMG bare elsker den😍😘 Den er så søøøøt!!! Du er så heldig og pen.
        Hilsen din største fan🥰

    1. Er dn egt 3 måneder? Dn ser neppe ut som den er 3 måneder! Ser ut som dn er maks 2 måneder elns… håper virkelig dn er 3 måneder….

      1. Hun sa på yt videoen som at de ikkje kunne hente den før 3 uker, så den er sikkert 3 mnd gammel da😺💕
        Den var utrolig søt🥰

    2. Du kan kalle han bailey😍 familien min og jeg ser på en katt vi skal KANSKJE få en katt som heter det😀

    3. Du har verdens fineste katt å du er verdens peneste! Jg er så glad for at du finnes å lager dei beste videoene ever!💓 å du motiverer meg skikkelig å når eg kjede meg så ser eg på videoene dine å då kjede eg meg ikkje!❤ love you!! Du e bare den beste youtuberen ever!!💫🦋💓 ingen kan måles med deg!😍🔫❤😚💎💓💫🦋

    4. Du må drite i hat kommentarene du får får de som skriver ikke har et liv

      Og du kan kalle katten din får Lucifer. ❤️ I❤️U

      1. Jeg er enig i at hun bør feire i hat kmt men du? Alle har et liv ellers kunne de ikke kmt og jeg ser mange som skriver at folk ikke har et liv men alle har det så det er litt dumt sakt. NO hate!

    5. Du kommer til å bli avhengi av katten😍 har katt selv og det er sånn for hver gang jeg kommer hjem så sier jeg sånn: hei pusen min er du her? Er du så søt du da😂 HAHA ganske morsomt at jeg er sånn, men det har bare blitt sånn😍🤍

    6. Når jeg var Liten så hadde jeg en katt
      Det var en gutt og den så helt lik ut som den du har nå
      Og den het billi eller billie hvordan du vil skrive det men jeg synes det var et veldig fint navn hører du ser denne❤️💋🤩🥰

    7. Du må sende masse bilder på snap! Og vær så snill og svar “ok❤️❤️” det hadde betydd veldig mye!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    8. Jeg har hatt fem katter opp gjennom livet mitt 💕 jeg lurte på om du har hatt noen andre dyr i ditt liv?💕

      1. Bare et tips , den måten du kjøpte er det ikke noe særlig næring i. Hadde jeg vært deg ville jeg byttet til et for med mer næring som også gjør at katten får mye finere pels og regulerer vekten hans 😊 gå til en dyrebutikk å spørr så får du nøye oppfølging 😊

    9. Veldig søt katt!❤
      Jeg så du kjøpte mat og godteri å europris?
      Det er ikke bra,flere ganger er det funnet plastikk og andre ting i mat og godis derfra.. Så kast det du har av spiselige ting derifra og kjøp heller på vanlig matbutikk 🙂
      Hilsen vetrinær-lærling 🙂

        1. Anbefaler deg heller å kjøpe mat på dyrebutikk eller hos veterinæren. Mye mer næring for katten. De hjelper deg med å finne riktig for. Suuuper nydelig katt du har.

          Navntips:
          Casper
          Leo, som betyr løve
          Shadow
          Dean
          Zevz

          1. Gratulerer, så nydelig katt❤️
            Anbefaler å kjøpe mat til han på dyrebutikk da det er mye mer næring i den derfra, i tillegg til at det er mye salt i maten fra vanlige butikker, som ikke er bra for katten.
            Også lurt å kalle katten noe med S i seg, da katter reagerer på den bokstaven/lyden.
            Lykke til🥰

        2. Jeg elsker deg og katen din. Begge er så fine!!
          Love You!!
          Elsker navnet Lucifer!!
          Lag flere videoer!!(ikke slemt ment, men jeg vil se på deg hele tiden!)
          JEG ER FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. Du er veterinær lærling? Da burde du ihvertfall vite at det er best å kjøpe godbiter og fôr på dyrebutikken eller hos veterinæren.

    10. Altså , jeg ble faktisk SÅ glad når jeg så at du hadde valgt en som var svart og hvit… Det sies at svarte / svarte og hvite katter er de som blir valgt sist som regel og folk vil gjerne ha andre farger på kattungene , dessverre .. Så det var faktisk ett veldig fint valg! Gratulerer!

    11. Jeg så på yt videoen din at du gir katta tørrfor som er kjøpt på matbutikken. Ikke lurt. Tørrfor som er kjøpt hos veterinæren og dyrebutikken har bedre næringsinnhold som passer best for katten din. Anbefaler royal canin. De har tørrfor for kattunger og tørrfor for f.eks. Innekatter. Da får de det de trenger av næring istedenfor tørrfor fra matbutikken som inneholder mye fett, salt og lite næring. Samme gjelder våtfor. Du burde forresten prøve å gi katten «myke» godbiter som selges på dyrebutikken. De er skånsomme mot tennene:) Lykke til med katten<3

    12. Når sant skal sies så er jo såklart det beste å kjøpe mat hos vetrinær/dyrebutikk,men ikke alle som har råd til det!
      Bare hyggelig,lykke til med et lite troll❤
      -vetrinær lærling

    13. Du burde begynne å gjøre katten vandt med å pusse tenner. Høres sikkert rart ut, men det er lurt så du slipper dyre regninger hos veterinæren og unødvendig stress for katten. Du får masse hjelp og tips på dyrebutikken ang det:) Du må også klippe klørne til katten siden den er innekatt. Vær forberedt på å få sår, blødninger og arr fra kloremerker, spesielt på hendene;-)

    14. Anbefale dæ å kjøp ordentlig kattunge mat. Fra dyrebutikka. Som musti og kattgodis også. Kattunga ska også ha tilgang på en del leika også nå harde katteleika te tennern dæmmers. Æ har nettopp tatt i mot to nyfødte som e 1 mnd no. Å merke korr sterk dæm blir av ordentlig mat og det behove dæm har for leika og klorestativ☺️❤️

    15. OOOOMMMMGGGGGG, så sykt søt katt❤❤ skulle ønske kattene mine var kattunger igjen nå🤍 katta er jo også sykt heldig som får deg som mamma❤
      #mammaisabelle fra nå av da🤍

    16. Hei Isabelle, jeg har hatt 8 kaniner, 3 hunder og et hamster som jeg har nå!😂<3 5 av de dyrene har hatt navnet Nussi, nussen, nusse eller busse!😂jeg syntes det er veldig søte navn;) jeg anbefaler en av de navnene på det sterkeste!🤪

    17. Heihei Isabelle<3 jeg har hatt en katt før jeg også, den var svart akkurat sånn som din katt! Min hadde navnet «Balder»! jeg syntes det navnet er så extremt søtt! Og jeg har sett bildene osv av katten din, helt ærlig syntes jeg at Balder passer bra til den😚så mitt forslag er Balder🤗

    18. Please🙏🏻Kan den heite burito?💕eg har alltid hat lyst til å kalle katten min det,men eg får ikkje lov til å få katt😣🥺💕

    19. Jeg vil ambefale og ha et navn på s elr noe med s i seg fordi det er fengene og fint hvis man Skal rope på den! Ps skikkelig søt katt🥰🥰 har katt selv og har blitt en annen person etter det ahhah😍😍💋

    20. Du kunne jo ha kalt den Oreo? Det passer skikkelig 😍 jeg elsker både deg og den nye katten din så høyt ❤️❤️

    21. Åå så nydelig han er!!😍 da jeg var lita hadde jeg en katt som lignet veldig på han her🙈 han het Lucifer, men siden jeg ikke klarte å uttale det så ble det mucifer istede🙈❤️

    22. royal canin når gjelder tørrfôr , bruker latz til våtfor. Evt sheba. Everclean for sand. Bestiller fra Zoopermarked, billig å du får det levert rett på døra.

    23. Et tips: Ikke venn han på bløtfôr katten vår begynte å spise det hele tiden å da vil hun nesten bare spise det 😆 Men hun spiser mye tørr fôr også da 😀

    24. Du burde kalle han for Zorro !!!
      eller
      : Timon , Rabalder , Aragon, Tequila, Zevs , Sherlock

    25. Hva med Lucifer, Gucci eller Gråtass? Katten min heter Gråtass! Han ser ganske lik ut som din! Begynte nesten å gråte fordi den var så søt!🥺💕🧸🥰

    26. Husk å kastrer, chip og vaksiner katten din! Samt ormekur 2 ganger i året om han skal være innekatt, 4 ganger om han er utekatt😇

        1. Hvorfor later du som at du legger ut en veldig lang tekst på storyen din, men så har du bare lagt ut en setning?

    27. Kommer du og Erik til å flytte sammen ❤️Ser dere på leiligheter nå?❤️💗PS Du æ fåå kule

    28. Kan ikke katten din hete baylis eller stiller oppkalt etter mine katter som ene ble påkjørt og den andre ble tatt av en rev😭❤️
      ELSKER DEG!!!!!

    29. Såå søt katt!🤗💕👍. Hørte på en YouTube video at du sa du skulle kjøpe bånd for å går tur med katten din, helt unngå det.., om katten din får gå ut i bakgården eller noe sånt vil den føle seg mer fri og være lykkeligere når den er ute!😊💕bare et lite tips!

    30. Så søt katt Isabelle!🥰😱. Hørte på en YouTube video at du sa du skulle få tak i bånd eller noe sånt slik at du kunne gå tur med katten din…, helst unngå det… om du lar katten gå ut selv i bakgården ellernoe vil den føle seg mer fri og lykkeligere!🤗bare et lite kattetips!😊💕

    31. Jeg synes katten din ligner veldig mye på Simba fra Løvenes konge (bare uten oransje pels) Så jeg synes det hadde vært kjempe søtt om du kalte han etter Simba fra løvenes konge❤️❤️🐱🦁

    32. Du kan kalle den Simba? katter reagerer på navn med bokstaven S så det er Lurt og ha det som forbokstav 😉

    33. Var det et rykte om at du var i fengsel eller var det sant??
      PS er stor fan❤️🙈katta de r dtiiiit søt!!😻

    34. Så skjønn! Smelter helt ☺ Ages ago, fikk katten vår fikk en prikk lik kattunge, som jeg navnga Prins 💙 De knallblå øynene, de lange, hvite værhårene, og den lange, myke, og glatte pelsen – en nydelig prinsepus 🐈

    35. Hei.
      Gratulerer med flott og interessant blogg.
      Vi spesialiserer oss på personlige baby gaver og vi vil gjære sponse din blogg med noe av våre produkter.
      Vi kan sponse konkurranse eller Du kan bli Affiliated partner.
      Håper på et positiv svar.
      Hilse Arthur
      http://www.pledd.net

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg