Lucifer må til legen – video

Reklame | Eget merch

SJEKK UT YT KANALEN MIN HER

Link til Merch: https://www.isabelleshop.no/

Heihei alle mine fine ❤️

I går var jeg hos dyrlegen sammen med Lucifer og det var faktisk så vanskelig og trist å levere han der. Det er helt sykt og nesten litt skummelt hvor glad jeg er i han. Altså jeg gråt så utrolig mye, haha.. Nå er jo Lucifer 7 mnd gammel, noe som betyr at han er gammel nok til å bli kastrert. Det var nemlig det vi gjorde hos dyrlegen!

Det gikk kjempe fint, til tross for at han måtte legges i narkose. Jeg trodde han kom til å bli veldig dårlig og slapp i ettertid, men det har han faktisk ikke vært. Litt slapp bare! Nå får vi bare håpe på at alt går som det skal og at alt gror!

5 kommentarer
    1. Håper du er mer profesjonell i podcasten din videre. Det er greit nok at det er en “gossop pod”, men å shame folk må du holde deg for god til. Du sier du kan ikke styre hva gjestene dine sier, og det er jo sant, MEN, du trenger ikke å fyre opp enda mer med å si det du gjorde etter det Sandra sa! Du kunne heller vært et forbilde å si at størrelse ikke betyr noe. Eller rett og slett klippe bort det som ble sagt. Du har ikke ropt høyt om denne episoden slik du har gjort tidligere, så det er jo tydelig at du skammer deg. Jeg liker podcasten din, men håper på mer profesjon fremover.

    2. Husk å kontrollere stingene og at alt er i orden «der nede» hos katta. Viktig å vite det at katter maler også når de har vondt eller er stresset, samme gjelder om de slår med halen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg