Lilsis Julie svarer på spørsmål om meg..

Hva syntes du om at Isabelle var med på Paradise Hotel?

Det var gøy å se hun på TV. Jeg pleier ikke å få lov til å se på Paradise, men episodene Isabelle var med på fikk jeg se dagen etter. Syntes hun var morsom og snill der!

Hva syntes du om at Isabelle har silikon?

Jeg syntes det er litt dumt, haha. Men jeg skjønner også hvorfor hun har det. Selvom jeg ikke er for slike ting så dømmer jeg henne ikke og tenker ikke på at hun har det hele tiden.

Hva sier de på skolen din om at Isabelle er kjent?

De sier at det er kult at hun er søsteren min, men vi snakker ikke sånn kjempe masse om det.

Hvordan er Isabelle som storesøster?

Hun er veldig snill, omtenksom, pen, og verdens beste storesøster. Hvis jeg har noen problemer vet jeg alltid at jeg kan gå til Isabelle og få råd og tips.

Hjelper Isabelle deg mye med problemer som du har på skolen osv?

Ja det syntes jeg. Hvis det er noe drama så får jeg alltid tips og Isabelle er veldig flink til å spørre meg hvordan det går i feks vennegjengen.

Er dere ofte sammen?

Oftere enn før. Nå er jeg en del på besøk i leiligheten hennes!

Snakker dere mye om puberteten med hverandre?

Litt, men ikke så mye.

Tør du å fortelle Isabelle alt?

Ikke alt, men det meste. Det er noe Isabelle ikke vet, haha!

Har dere hatt noen store krangler?

Nei egentlig ikke. Aldersforskjellen er såpass stor så det skjer ikke.

Ser du på alle videoene til Isabelle?

Ja. Og det burde du og 🙂

Hva er ditt favoritt bilde av Isabelle?

Er det noe Isabelle har lagt ut som du syntes er flaut?

Bikinibilder kanskje.. Det er bare fordi hun er søsteren min! Jeg syntes liksom ikke bildene hun legger ut er ”verre” enn noen andre sine, men ja..

Er du stolt av ha Isabelle som storesøster?

Ja.

Er det gøy å ha en søster som er kjendis?

Ja, men jeg tenker ikke så mye på det akkurat.

Hva er det beste ved henne?

At hun bare er veldig snill og omtenksom mot folk hun er glad i!

Hva er det verste ved henne?

At hun skriker når hun er gira, haha.

Føler du at folk vil bli kjent med deg fordi Isabelle er din storesøster?

Ja noen faktisk.

Syntes du søsteren din er bertete?

Nei egentlig ikke. Jeg ser hun så mye uten sminke at jeg føler hun er veldig ”chill” når det kommer til det.

Hva syntes du om bildene Isabelle legger ut på Instagram?

De fleste er veldig fine.

Hvor irriterende kan Isabelle være fra 1-10?

Hun er ikke irriterende sånn egentlig, vi er jo ikke sammen hver dag som søsken pleier. Kanskje 2!

Hvordan var forholdet til deg og Isabelle før?

Før var vi veldig lite sammen, men det begynner å bli en stund siden nå. Da jeg var liten hadde vi ikke så god kontakt fordi da var Isabelle tenåring og jeg var liten osv..

Har du lov av foreldrene dine å se videoene til Isabelle?

Ja, de er jo ikke noe ille dem?

Hva syntes du om at Isabelle svarer på spørsmål om puberteten?

Det går fint. Det er jo helt naturlig. Syntes det er bra at hun snakker om det fordi vi lærer veldig lite om sånt på skolen!

❤️❤️❤️

9 kommentarer
    1. Hei isabelle jeg håper så mye at du ser og please kan svare på dette spørsmålet her på bloggen fordi jeg for ikke lov til og ha Instagram siden jeg bare er ni år.
      Så jeg kan ikke sende deg noen meldinger på Instagram.
      Det er helt omvendt hos meg i klassen min så er jeg den enste som har kommet i puberteten og det er litt flaut når vi for eksempel skal dusje etter gymmen så pleier jeg og bli litt flau over kroppen min fordi jeg er jo liksom den enste som har fått ordentlige pupper og hår på tissen fordi jeg vet jo aldri hva de andre jentene tenker.
      Så derfor lurer jeg på om det er vanlig og barbere bort hår på tissen når man blir litt eldre eller er det vanlig og ikke barbere håret og bare la det være der.
      Men noe jeg syntes er litt rart er at det er en i klassen min som har fått mensen men puppene har ikke begynt og vokse og henne har ikke fått hår på tissen og jeg har det men jeg har ikke fått mensen, så jeg lurer på om det er normalt.

      1. Det er normalt, det kan være at hun lyger om det, men noen får mensen før pupper osv. Men det er ikke noe å være redd for, hvis de andre tenker nor om kroppen din er de bare dumme og barnslige. Du trenger ikke å være veldig stresset for mensen når du bare er 9 år noen får d ikke før de er 15, men du høres jo litt tidelig ut da.

      2. Hei! Det er helt normalt at kroppene våre utvikler seg forskjellig. Jeg hadde ei veninne som fikk mensen da hun var 8 år, mens jeg ikke fikk det før jeg var 13 og ei annen veninne som fikk det da hun var 15. Alt er normalt! Det at kroppen din har begynt å forandre seg er ingenting å skamme seg over. Alle jentene i klassen din vil gå igjennom de samme forandringene, bare til ulik tid. Det er helt normalt å barbere seg, men det er også mange som velger å ikke gjøre det. Det er smak og behag 🙂 kos deg med puberteten, det er en spennende tid!

      3. Hei! Det er helt normalt at kroppene våre utvikler seg forskjellig. Jeg hadde ei veninne som fikk mensen da hun var 8 år, mens jeg ikke fikk det før jeg var 13 og ei annen veninne som fikk det da hun var 15. Alt er normalt! Det at kroppen din har begynt å forandre seg er ingenting å skamme seg over. Alle jentene i klassen din vil gå igjennom de samme forandringene, bare til ulik tid. Det er helt normalt å barbere seg, men det er også mange som velger å ikke gjøre det. Det er smak og behag 🙂 kos deg med puberteten, det er en spennende tid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg