Leser insta meldinger – Video

SJEKK UT YT KANALEN MIN HER

30 kommentarer
    1. Hei jeg din største fen jeg er så goed i deg å det du leger ut…… å likesøstra mi sytes katten den er då søtt. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥺🥺🥺🥺🥺💕💕💕du aner ikke vor stolt jeg er av deg som tør å være det selv å stå frem for den du er hilsen martine den størse fen.

        1. Hva faen, hvorfor skriver du hva faen. La folk skrive det de vil sp lange det er med en fin tone.
          Sorry for å være frekk mer deg

      1. Hhaha maaange har spurt meg om dette etter at jeg la ut at jeg var med henne til legevaken. Nellie har faktisk lagt ut en video på kanalen hennes på Youtube om hva som skjedde 😉 Sjekk ut den om du er nyskjerrig. Men kort fortalt så falt henne og slo hodet da vi var ute.

    2. Du er så fin❤ Vis jeg hadde vært så gammel som deg så ville jeg spørt deg ass sånn serr du er så fin😘 du har også utrolig fin kropp sånn jeg elsker❤❤

    3. Hei Isabelle, jeg er kjempestor fan å har fulgt med videoene dine så lenge jeg kan huske❤️ Håper det går bra med deg❤️ Jeg lurte på om du kunne gjøre en gammel challenge… Om du kunne ta med deg en venn eller en utav søsknene dine til Oslo City å gjøre den challengen som heter (Får alt h*n vil hvis h*n klarer å gjette prisen… ❤️Ha en nydelig dag videre! 😊

      1. Hei Isabelle, du er den beste youtouberen i verden! Jeg elsker deg og hvordan du er❤️ Jeg håper du skal lage flere yt videoer i flere år til🥰 Jeg har et spørsmål. Kan du lage flere videoer med Julie? Dere er så hyggelige sammen❤️

      1. Nei det kommer nok ikke til å skje med det første. Med tanke på corona! Det er ikke forsvarlig å skulle samle masse folk i klynge nå.. Men så fort det er mulig kan jeg prøve å få til noe <33 jeg elsker å møte dere!

    4. Når Korona har roet seg kan du ha metup på Stord det er ein liten plass og ikkje så mange har høyrt om denne plassen. Har du hørt om Stord?? LY😍😍

    5. Hei hva har skjedd med nellie?? Du trenger ikke og svare om du ikke har lyst eller om nellie ikke ønsker det. Men er det noe farlig og om du kan si det hva har skjed?

    6. Hei Isabelle ❤️ Eg møtte deg i Oslo for nokon dager siden eg spurte om å ta bilde m deg og eg fekk eit bilde m deg❤️💋🥳d e det BEST BILDE eg har eller har hatt eg begynte å grine etterpå fordi eg var så glad❤️🥳💋😭LOVE U SOO MUTCH HAR SETT ALLE VIDEOENE DINE ❤️💋🥳🤩😁du e BEST

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg