Konfirmasjon, dagens outfit & planer

God lørdag alle mine fine! Hvordan har dere det i dag? Akkurat nå er jeg i konfirmasjon til tremenningen min, Victoria. Det er veldig koselig. Jeg elsker sånne ting som det her og møte hele familien! Senere i dag skal jeg på en festival faktisk så det gleder jeg meg til. Jeg håper alle har en nydelig lørdag så blogges vi senere. Ta vare på hverandre! Tenkte bare å stikke innom for å fortelle dere hvordan min lørdag er. Nå skal jeg logge av her og være sosial, love you all!

9 kommentarer
    1. Flotte bilder og hyggelig å hilse på! Var en flott konfirmasjon og kos deg videre i kveld! 🙂

    2. Koste du deg på festivalen? Jobbet der, og så verken deg eller Anne-Brith der. Men så Thea der, eller rettere sagt, hu så meg! 😂 så hu og på premium området. Håper du koste deg hvertfall, det er målet vårt 🙂 Selvom det var sure kunder i billettluken pga ting de hadde gjort feil 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg