Kom ikke på en kul overskrift :D

Reklame | Nelly

God tirsdag alle mine fine, jeg håper alle har en nydelig påskeferie så langt. Jeg husker før – da jeg gikk på skolen og klagde over at vi hadde alt for lite ferie og bare ønsket mer fri fra skolen, nå skjønner jeg ikke hva jeg tenkte med. Nå føler jeg elever har en eller annen ferie annen hver uke! Så nyt det folkens, for når du begynner å jobbe blir det mye mindre ferie.

I dag har jeg fått besøk av en gammel venninne som jeg ikke har sett på år og dager, men det var så koselig. Jeg elsker å kunne møte venninner som jeg verken har snakket med eller sett på døds lenge, men fortsatt snakke som om vi vet alt om hverandre! Love it. Dagen startet med besøk, fordi hun hadde lyst til å se leiligheten min før turen gikk videre ned til byen for lunsj og litt shopping. Jeg fikk kjøpt meg noen nye ringer, som dere vet jeg elsker!

Og for første gang på veldig lenge så gikk jeg rundt i parykk. Jeg digger parykk, men er alltid litt stresset for å gå med det. Enten er jeg redd for at den skal fly av, at noen skal være drittunger å dra den av eller bare at det skal se dumt ut. Jeg har jo sånn 5 parykker, men gikk for en kort rosa – den er såå kul.

BUKSE – HER

LIGNENDE JAKKE – HER

Jeg trodde faktisk ikke at folk skulle kjenne meg igjen og trodde egentlig at jeg skulle få gå i byen helt i fred uten å bli stoppet, men det skjedde ikke. Det var nesten flere som stoppet å spurte om bilde i dag enn andre dager så det syntes jeg var litt merkelig! Men så klart veldig koselig, dere vet jeg elsker når dere kommer bort. Det er så mye koseligere enn å bare stirre som en gal, ta snikbilde eller hviske til venninnen sin!

Om noen skulle lure på hvordan man ser ut under parykker, så er det sånn her:

Hahah, uff. Så bare tenk dere om jeg skulle mistet denne midt i byen å stått igjen med en sokk på hode. Det hadde ikke vært så veldig morsomt. Kanskje morsomt for de som hadde sett det, men ikke for meg!

Nå skal jeg spille inn et par YouTube videoer til dere, før jeg tenkte å ta meg en god dusj og legge meg på sofaen å se en film. Til det så trenger jeg filmtips så om du har det er det bare å legge igjen en kommentar. Jeg håper du får en nydelig dag videre! Vi blogges senere – Love you all❤️

11 kommentarer
    1. Det er en ny film på netflix som er veldig bra som heter ”the perfect date“. Jeg anbefaler den på det sterkeste

    2. Overskriften kunne jo ha vært “under parykken” eller noe sånnt. Uansett, jeg elsker deg! Du kledde den parykken syyykt godt, men den er ikke i nerheten så fin som deg!!

    3. Anbefaler filmen “Walk.ride.rodeo”, det er en veldig søt og litt trist film. Handler om en jente som holdt på med rodeo, men blei lam etter en bilulykke. Uansett så vil eg bare sei at eg er så stor fan og elsker deg så mye♡♡ den parykken passer deg kjempe bra♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg