København turen & bildedryss

Bilde fra Gullsnutten forrige uke!

❤️ My boyfriend took me to Copenhagen


 

Home sweet home! Endelig har jeg kommet meg hjem fra den mest spontane turen ever, haha. Denne helgen har jeg vært en tur i København sammen med Erik, noe som var veldig koselig. Han overrasket meg med en spontan helgetur – om du ikke har sett videoen enda så ligger den ute på YT kanalen min!

Jeg beklager for lite oppdateringer på bloggen denne reisen, men det har vært så deilig å la sosiale medier ligge litt i ro – jeg pleier som oftest å dokumentere ekstra mye når jeg er på tur! Derfor tenkte jeg å komme en liten oppdatering på helgen nå som jeg har kommet meg hjem. Dagen i dag startet ganske så brått, da vi klarte å forsove oss og miste flyet.. Det verste jeg vet er å stå opp grytidlig om morgenen, så det å skulle våkne å rekke et fly er tydeligvis ikke bare bare! Takk og lov for at det gikk flere i dag slik at vi kom oss hjem.

Da vi landet i København på fredag tok vi taxi nesten en time, til et sted litt utenfor sentrum. Der bodde vi på et nydelig sted som ligner på et slott! Loved it, og det beste av alt, det var spa der.

 

I København er det jo masse shoppingmuligheter og jeg gledet meg som en liten unge til å svi av litt penger, men jeg fant nesten ingenting som falt i smak.. Jeg kjøpte faktisk ikke noe klær, kun sminke og litt av vært! Uansett, dette var det som ble med meg hjem.

 

Den siste natten byttet vi til et hotell nærmere sentrum, som hadde dødskul utsikt. Jeg elsker hotell og leiligheter generelt med store vinduer og fin utsikt!

 

❤️❤️❤️

11 kommentarer

Siste innlegg