Kleine gamle bilder av meg.. FLAUT

For litt siden bladde jeg langt opp i kamerarullen på telefonen min og gjett hva jeg fant.. Masse gamle, kleine bilder av meg selv. Det verste er jo at dette faktisk ikke er så veldig lenge siden! Det viser jo faktisk bare hvor mye jeg har forandret meg de siste årene, og det på en god måte spør du meg haha.

Disse bildene må jeg bare dele med dere, selvom det er flaut for meg så kan vi le litt av disse bildene sammen. Må forresten bare beklage om bildene er litt dårlig kvalitet. Jeg har over 70 000 bilder og videoer på tlf så det gikk ikke an å laste opp så langt tilbake i tid!

Awww, elsker dette bilde. Dette er faktisk dagen før jeg reiste ned til Mexico for å være med på Paradise Hotel. Hvor søt er ikke Julie?

 

Haha, jeg husker jeg syntes dette bilde var så kult… Skjønner ikke det nå liksom!

 

Isabelle hadde ikke lært seg å matche foundation enda ser man.. Haha uff! Det er det som er så kjipt når man er i syden og blir brun på kroppen!

 

Altså, hva skjer med all den sminken? Jeg husker jeg ble skikkelig irritert på denne tiden om folk kommenterte på sminken, for da syntes ikke jeg det var mye. Men nå bruker jeg jo ikke på langt nær like mye! Og legg merke til highlighter på puppene 😉 Det var viktig, haha.

 

Noen av disse bildene ble skikkelig kule faktisk, men jeg kommer ikke over at jeg la ut så mye mer kropp osv før.. Altså, jeg gjør jo nesten aldri det lenger!

 

Kløft er jo litt tøft. Det syntes jeg fortsatt, men det er sjelden dere ser meg med så mye push up nå!

 

Kul as.. Og sjekk de klørne haha!

 

Dere som klager på leppene mine i dag, burde virkelig se dette bildet haha.. Her er det jo ille og ser nesten ut som de skal eksplodere? OMG..

 

Sexy babe omg..

 

Her gikk jeg faktisk på VGS og syntes dette bilde var så kult. Hva i alle dager? Hahah.

 

Okei, dette bilde var lenge mitt favoritt bilde av meg, se så søt da!! Her gikk jeg vel i tiende klasse om jeg ikke tar helt feil.

_________________________

 

Jeg håper dere likte dette innlegget og syntes det var gøy å ta en tur ned memory lane. Tenk at jeg faktisk har forandret meg så mye på så kort tid. Jeg husker disse tidene utrolig godt, men det er virkelig helt fjernt for meg at jeg tenker så annerledes om ting nå – føler jeg hvert fall!

Ha en nydelig dag videre babes, hvilket bilde av gamle meg er din favoritt?

7 kommentarer
    1. Du så mye bedre ut før, man ser tydelig at du puttet mer arbeid i utseende og hadde en nydelig kropp som man tydelig ser på bikinibilde. Vurdert å gå tilbake til den looken?

      1. Altså herregud……isabelle er verdens nydligste peron om hun så tar fillers silikon(vet at hun ikkje har fillers nå) eller hva faen hun har å ikkje har…skjerp deg….du hadde hylgrinet som en liten sutreunge om noen skrev hate til deg så skjerp deg😤😤😤

    2. Haha, fantastiske bilder! Du så bra ut! Med mer penger og mindre dømmekraft hadde du vært Chloe Kardashian!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg