Kjære lillesøster Julie

💝GRATULERER MED DAGEN💝

Denne dagen vet jeg at du har ventet lenge på, tenk at du endelig er 13 år gammel. Det er alltid en stor dag, nå er du faktisk tenåring. Tiden har gått så fort og jeg husker så godt for 13 år siden da jeg begynte å gråte fordi jeg endelig hadde fått meg en lillesøster som jeg ønsket meg både i bursdagsgave og julegave, haha.. Jeg kunne ikke bedt om en bedre lillesøster enn deg, for du er unik og helt fantastisk!

Nå begynte jeg faktisk å gråte, haha.. Fordi jeg er så glad i deg! Jeg vet jeg kanskje ikke viser det så godt og er en del borte, men du skal virkelig vite at jeg er her for deg uansett og bryr meg ekstremt mye om deg. Er så glad i deg! Jeg vet også at jeg kan være litt streng innimellom, men det er bare fordi jeg vil at du skal lykkes og være den beste versjonen av deg selv – noe du er!

Du har hatt det vanskelig og du har egne problemer, likevel støtter du meg alltid og merker om jeg har det vondt. Det er ikke lenge siden jeg gråt foran deg og du med en gang ble en søster veldig mange ønsker seg og spurte om det gikk bra. Du bare merket det på meg liksom! En mer godhjertet person skal man virkelig lete lenge etter! Fortsett slik Julie, da kan du virkelig nå langt. Ikke la andre dra deg ned, du er sterk og bra som du er.

I LOVE YOU

Vi ses etterpå! Jeg gleder meg masse til å feire deg, vennen min. Du er best!

🎉🎉❤️❤️

BONUSBILDE (lol):

Meg som begynner å gråte når jeg tenker på hvor stor du har blitt. 

12 kommentarer

Siste innlegg