Jenter som er forelsket i andre jenter – VIDEO

21 kommentarer
    1. Hei du er en influenser det betyr at du må gjøre ting som at folk skal gidde å se på akkurat deg! Jeg er en gutt kan du plis ha MYE mindre swip up! Det er nesten hele snapstory. Håper du følger rådet mitt og at du blir rikere😼

      1. Hvorfor skal hun høre på dine råd da? Hun er mer populær enn deg, så hvis hun og følgerne hennes liker det er det ikke noe problem. Jeg abonnerer, og jeg synes det er fint at hun gjør det, sånn at jeg kan slippe å gå inn på yt eller bloggen på nett for å sjekke om det er noe nytt. Hvis du synes det er dumt, bare slutt å se på storyen hennes da😉

    2. Hvorfor skal man komme ut av skapet egt? Det er jo ikke noe skap. Kan man ikke bare si til foreldrene sine «Jeg har fått meg kjæreste, HUN heter..». Akkurat sånn som heterofile gjør.

      1. Noen blir sparket ut av hjemmene sine for å være homofile. Derfor velger noen å ikke fortelle det.

      2. Fordi noen blir sparket ut av hjemmene sine for å være homofile. Da velger noen å ikke fortelle det og gjerne holde seg unna foreldrene. Da er man på en måte i et skap og hvis de er modige nok til å si det kommer man ut av skapet.

      3. det å komme ut av skapet er et begrep man bruker på at folk forteller om sin seksualitet.. som andre kanskje ikke visste om. når du er i det ‘’skapet’’ så har du ikke vært helt ærlig med de rundt deg og har på en måte lagt litt skjul på hvem du er. da kommer du på en måte ut av et skap som den nye deg.. hvis det gir noe mening. det kan være enkelt for noen, mens det stikk motsatte for mange. det kan ha noe med at du ikke blir akseptert, at det generelt er vanskelig eller at forholdene rundt deg tilsier at det ikke er greit i det hele tatt.

    3. Sorry for teit spørsmål som ikke har noe med saken å gjøre😂… men eg bare mååå ha genseren til kusina di… kan du finne ut hvor den er fraaa?

    4. Håper denne filmen er filmet inn før koronatiden? Hvis ikke; Dere blir sikkert ikke smittet av hverandre…. men man skal følge anbefalingene og reglene av en grunn. Jo flere som følger dem, jo fortere kan vi andre også gi klem til venner og sitte nærme og leve normalt 🙂

    5. Så du bruker din kusines legning for å få klikk? Wow, det var en ny influencer-low🤦🏽‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg