Jeg vil kjøpe meg dette dyret!!

Hey babes, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg, jeg har hvert fall helt supert. I det siste, eller egentlig ekstremt lenge har jeg tenkt masse på å skaffe meg et dyr. Om du har fulgt meg på bloggen og i sosiale medier vet dere jo dette. Jeg har vært innom tanken på både skilpadde, hund, fisker og egentlig alt som er haha! Men det er så vanskelig.

I det siste har jeg bare hatt utrolig lyst på en søt liten katt, en innekatt. Jeg bor jo i blokk! Skal være helt ærlig å innrømme at jeg ikke har gjort så veldig mye research om det å ha en katt, derfor tenkte jeg å spørre dere. Er det noen som har katt og som kanskje kan legge igjen en kommentar eller sende meg en melding på Instagram? Hadde satt så utrolig stor pris på dette. Jeg lurer på ALT, haha..

Jeg føler det hadde blitt så utrolig koselig her om jeg hadde en katt eller bare et dyr jeg kan kose masse med! Please help me.

Haha, den ene katten til pappa og dem.. Ikke så veldig glad i kos og bilder dessverre!

15 kommentarer
    1. Det å ha katt er ikke så komplisert. Alt du må huske på er å gi den mat, oppmerksomhet og lufte den. Katter er rolige dyr så de sover veldig mye, spesielt min katt😂

    2. Disse innekattene syns jeg hvertfall er veldig fine☺️ Ragdoll, Britisk korthår, Orientalsk korthår💞

    3. Jeg har en katt, når jeg fikk han (for 5 år siden) så lærte jeg han triks osv. Å nå er han som en hund😂❤️ Han kommer når man roper, elsker å løpe etter ting, å kommer tilbake med leken. Han gjør masse❤️❤️ Katter er skikkelige fine dyr!❤️❤️❤️❤️

    4. Siden katten skal være inne, så er det lurt å ha en plass med noe katten kan gjøre fra seg i. Og kanskje noen leker sånn at den holder seg litt aktiv.

    5. Hvorfor ikke en hund?:( jeg vet at du kommer til å svare at det er for mye jobb, men det er bare å gå tur, gi den mat og leke.:)

    6. Hei. Ville bare si at du kan adoptere en katt fra dyrebeskyttelsen. Der er det masse katter som trenger og fortjener nye hjem! Da kan du få en katt og i tillegg hjelpe et dyr!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg