Jeg venta 12 uker på dette!!

God kveld alle vakre! Hvordan har dere det? Fint håper jeg❤️ Dagen min har virkelig gått i ett. Jeg startet morgenen hos legen for å sjekke meg for høyt stoffskifte og jernmangel blant annet, svarene får jeg ikke før neste uke. Deretter var jeg en tur innom jobben til pappa. Jeg har nemlig lånt en sofa av han de siste ukene, fordi sofaen jeg bestilte ikke kom før etter 12(!!!) uker. Selvom jeg fikk beskjed om 6-8 uker. Nå har det gått 12 uker og sofaen min har endelig kommet, så pappa måtte hente den jeg lånte av han slik at min nye kunne komme. Og ENDELIG er den her!


De som leverte den var så hyggelige og hjalp meg med å montere og hele pakka. Sikkert fordi den var alt for stor til å komme inn gjennom alle dørene i oppgangen så de var nødt til å demontere den først, haha!

Samtidig som jeg bestilte sofaen, bestilte jeg også et teppe som egentlig skulle komme etter 6-8 uker sammen med sofaen – men det Har ikke kommet enda. Så jeg venter i spenning!

Nå er jeg så sliten at jeg skal hoppe i dusjen og bare slappe av resten av kvelden.

I morgen har jeg photoshoot med merchet mitt!! Jeg gleder meg sååå mye til dere får se. Plaggene er døds kule og jeg tror dere virkelig kommer til å elske det! Stay tuned ❤️ Love you

34 kommentarer

Siste innlegg